Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10416
Название: Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах
Другие названия: Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках в стохастических условиях
Optimization of Braking Regimes of Cuts on Sorting Humps in Stochastic Conditions
Авторы: Козаченко, Дмитро Миколайович
Болвановська, Тетяна Валентинівна
Яновський, Петро Олександрович
Ключевые слова: залізничний транспорт
сортувальна гірка
розформування поїзда
режим гальмування
оптимізація
железнодорожный транспорт
сортировочная горка
расформирование поезда
режим торможения
оптимизация
railway transport
sorting hump
breaking-up of train
braking mode
optimization
КУЕР
КСВ
Дата публикации: 2017
Издательство: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків
Библиографическое описание: Козаченко, Д. М. Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах / Д. М. Козаченко, Т. В. Болвановська, П. О. Яновський // Вісн. Нац. тех. ун-ту «ХПІ». Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси : зб. наук. пр. / НТУ «ХПІ». – Харків. – 2017. – № 44 (1266). – С. 97–102.
Краткий осмотр (реферат): UK: Сортувальні гірки є основним технічним засобом, що забезпечують розформування та формування составів на залізницях. Управління вказаним процесом є досить складним через невизначеність ходових характеристик відчепів та неточності при реалізації режимів гальмування. Стаття направлена на розробку метода пошуку оптимальних режимів гальмування відчепів состава в стохастичних умовах з урахуванням вимог інтервального та прицільного регулювання їх швидкості. Наведено порівняння результатів вирішення задачі за допомогою розробленого методу в стохастичній та при вирішені традиційними методами у детермінованій постановці.
RU: Сортировочные горки – основное техническое средство, обеспечивающее расформирование и формирование составов на железных дорогах. Управление этим процессом сложное из-за неопределенности ходовых характеристик отцепов и неточности при реализации режимов торможения. Статья направлена на разработку метода поиска оптимальных режимов торможения отцепов состава в стохастических условиях с учетом требований интервального и прицельного регулирования их скорости. Приведено сравнение результатов решения задачи с помощью разработанного метода в стохастической и при решении традиционными методами в детерминированной постановке.
EN: Sorting humps are the main technical means providing the breaking and making-up of freight trains. Solving the problem of safety increases the marshalling process; improving the working conditions and reducing the operating costs are mainly achieved by the automation of sorting humps. At the same time the efficiency and quality of automated control of trains breaking-up at the humps depend on the choice of rational cuts braking modes. The control of cuts rolling process is significantly complicated because of the uncertainty of railcar running characteristics and environmental parameters and the inaccuracy of implementation of predetermined braking modes of cuts. The aim of the article is to develop of a method for finding optimal modes of braking the cuts of a train set in stochastic conditions, taking into account the requirements of interval and target control of their speed. The comparison of the problem solution results with the help of the developed method and result of problem solution which was obtained by the traditional methods in the deterministic setting is given.
Описание: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; Т. Болвановська: ORCID 0000-0001-6462-8524
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10416
Располагается в коллекциях:Статті КСВ
Статті КУЕР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kozachenko.pdf434,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.