Відновлення несучої здатності залізобетонних балок пошкоджених корозією розвантажувального вузла під'їздного залізничного шляху

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Мета. Оцінка стану несучих конструкцій будівлі та розробка рішень для подальшої її безпечної експлуатації. Методика. Авторами опрацьовані технології та матеріали, які дають надійні результати ремонтно-відновлювальних робіт до проектних показників міцності та надійності залізобетонних конструкцій застосовуючи в тому числі ін’єкційні методи та матеріали. Зокрема, посилення монолітних залізобетонних конструкцій. Наукова новизна. Під час дослідження встановлено що причиною зменшення міцності бетону згідно з теорією залізобетону спричинило за собою зменшення несучої здатності залізобетонних балок і плит перекриття. Практична значимість. Для посилення відновлених балок було запропоновано застосування композитних матеріалів: стрічки та мати з вуглецевого волокна.
RU: Цель. Оценка состояния несущих конструкций здания и разработка решений для дальнейшей ее безопасной эксплуатации. Методика. Авторами разработаны технологии и материалы, которые дают надежные результаты ремонтно-восстановительных работ до проектных показателей прочности и надежности железобетонных конструкций применяя в том числе инъекционные методы и материалы. В частности, усиление монолитных железобетонных конструкций. Научная новизна. В ходе исследования установлено, что причиной уменьшения прочности бетона согласно теории железобетона повлекло за собой уменьшение несущей способности железобетонных балок и плит перекрытия. Практическая значимость. Для усиления восстановленных балок было предложено применение композитных материалов: ленты и маты из углеродного волокна.
EN: Purpose. Assessment of load-bearing structures of the building and development of solutions for its further safe operation. Methodology. The authors have developed technology and materials which give the reliable results of the repair work to the design of the strength and reliability of concrete structures including injection techniques and materials. In particular, the strengthening monolithic reinforced concrete structures. Originality. During research it was established that the cause of the reduction of concrete strength according to the theory of reinforced concrete resulted in the reduction of the bearing capacity of reinforced concrete beams and slabs. Practical value. To enhance the restored beams, the application of composite materials: ribbons and mats of carbon fiber were proposed.
Description
Й. Лучко:  ORCID 0000-0002-3675-0503; І. Кравець: ORCID 0000-0002-2239-849X
Keywords
несучі конструкції, ремонтно-відновлювальні роботи, надійність, ін’єкційні методи, монолітні залізобетонні конструкції, стрічки, вуглецеве волокно, несущие конструкции, ремонтно-восстановительные работы, надежность, инъекционные методы, монолитные железобетонные конструкции, ленты, углеродное волокно, structural engineering, repair work, reliability, injection techniques, monolithic reinforced concrete structures, ribbon, carbon fiber, КРС (ЛФ)
Citation
Лучко Й. Й., Назаревич Б. Л., Кравець І. Б. Відновлення несучої здатності залізобетонних балок пошкоджених корозією розвантажувального вузла під'їздного залізничного шляху. Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. 2016. № 10. С. 61–69. DOI: 10.15802/bttrp2016/96167.