Інші праці КТМЕХ

Permanent URI for this collection

RU: Другие труды
EN: Other Works

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 25
  • Item
    Бульдозерне обладнання
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Главацький, Казимир Цезарович; Горбенко, Юрій Олександрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир Едуардович
    UKR: Бульдозерне обладнання включає штовхаючі бруси, основний відвал з основним ножем і передню щелепу з механізмом її керування. Для розширення технологічних можливостей бульдозерного обладнання до нижньої частини передньої щелепи прикріплений ущільнювальний модуль, профіль робочої поверхні якого виконаний з трикутних пластин, з'єднаних між собою під заданими кутами, а його тильна частина має суцільний ріжучий край, при цьому до передньої щелепи з передньої сторони прикріплений лобовий відвальний лист з бічними косинками, з тильної сторони прикріплена дугоподібна рифлена поверхня, а у верхній частині передньої щелепи є кронштейни для її шарнірного приєднання до вушок у верхній частині основного відвала і до штоків гідроциліндрів, корпуси яких шарнірно прикріплені до вушок в нижній частині основного відвала.
  • Item
    Спосіб оцінки стабільності горіння електричної зварювальної дуги
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Вакуленко, Ігор Олексійович; Плітченко, Сергій Олександрович; Макаревич, Дмитро Миколайович; Попко, Віктор Вікторович; Кирєєнко, Ярослав Дмитрович
    UKR: Спосіб оцінки стабільності горіння електричної зварювальної дуги плавким стрижнем (електродом), за яким збуджують дугу між нерухомим металевим стрижнем (електродом) і металевою пластиною з попереднім заповненням міжелектродного проміжку дрібнодисперсним порошком речовини. З метою підвищення достовірності отриманих результатів хімічні речовини спресовуються.
  • Item
    Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 107282)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана Вікторівна
    UKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування обода і гребеня, піддають поверхню кочення обода та бокові поверхні обода прискореному охолодженню до температур 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години.
  • Item
    Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 103564)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана Вікторівна
    UKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, охолодження на рольгангу до температури навколишнього середовища, колесо повторно нагрівають до температури 820-860 °C терміном 1,5 години, прискорено охолоджують обід водою до температури 400-450 °C і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години. Для підвищення міцності і тріщиностійкості металу ободу та збереження енергоносіїв, після завершення прокатки ободу і гребеня поверхню кочення колеса піддають прискореному охолодженню до температури 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, вигинають диск і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 год.
  • Item
    Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана Вікторівна
    UKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготовку на пресах, прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, після цього здійснюють вигинання диска в напрямку внутрішньої бокової поверхні ободу. В місці переходу від диска до ободу і маточини, диск вигинають спочатку в сторону зовнішньої бокової поверхні ободу, а потім в протилежному напрямку, до остаточної форми за нормативною документацією на геометричні розміри залізничного колеса.
  • Item
    Ґрунтоущільнювальна машина (патент 101518)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Небесний, Михайло Костянтинович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир Едуардович
    UKR: Ґрунтоущільнювальна машина включає базовий елемент (1), робочі органи коткового типу (2, 3), середній робочий орган (10, 11). Новим є те, що базовий елемент (1) встановлений за допомогою амортизаторів (6, 7) та пружин (8, 9) на двох віброкотках (2, 3) з вбудованим віброконтуром, середній робочий орган може бути виконаний у вигляді віброкотка (10) чи віброплити (11) з вбудованим віброконтуром (12, 13), який кріпиться до рамки (14), яка, в свою чергу, встановлюється за допомогою гідроциліндрів підйому (15) та демпферного пристрою (16) з обмежником ходу (17) на напрямних (18) в каретці (19), встановленій на базовий елемент (1) на роликах (20) та шарнірно приєднаній до штоків гідроциліндрів переміщення (23, 24), симетрично опозитно встановлених відносно осі симетрії каретки та шарнірно прикріплених до базового елемента. Технічний результат: підвищення ефективності використання ґрунтоущільнювальної машини при ущільненні ґрунтів, збільшення загальної товщини їх ущільнення за один прохід, створення можливості виконання кількох проходів середнього робочого органа за час одного проходу машини, використання перерозподілу власної маси при переміщенні середнього робочого органа і комбіноване використання вібраційної системи та ущільнювальних робочих органів з циліндричною та плоскою робочими поверхнями.
  • Item
    Робочий орган котка (патент 102017)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Середа, Оксана Володимирівна; Черкудінов, Володимир Едуардович
    UKR: Робочий орган котка містить базовий елемент - корпус циліндричної форми, і змінний профіль. Корпус циліндричної форми має подовжні крізні пази, виконані по його периметру з постійним кроком, в які встановлені змінні вставки, закріплені з торців планками і різьбовими елементами, причому в торцях корпуса по колу виконані різьбові отвори, змінні вставки можуть мати різну форму поперечного перерізу, з торців в них виконані уступи під планки, глибина яких дорівнює товщині планок, планки мають форму кільцевого сегмента, робоча поверхня змінної вставки може бути багатогранною, увігнутою, опуклою чи комбінованою, ребра змінних вставок, що знаходяться на максимальному віддаленні від осі котка, можуть бути прямими і криволінійними, а сусідні змінні вставки виконані такої форми поперечного перерізу, що вони можуть або не можуть торкатися одна одної. Технічний результат: розширення технологічних можливостей котка шляхом багатосекційної однотипної чи комбінованої заміни профілю робочого органа котка, а також створення умов блокування ґрунту.
  • Item
    Робоче обладнання котка (патент 102752)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Каденчук, Євгеній Олександрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир Едуардович
    UKR: Робоче обладнання котка містить базовий гладенький циліндричний барабан, стійки, раму і з'єднувальні елементи. При цьому у базовому гладенькому циліндричному барабані по всій робочій поверхні виконані у шаховому порядку крізні отвори, співвісно з якими встановлені зсередини базового гладенького циліндричного барабана у напрямному корпусі підпружинені кулачки з обмежувачами їх переміщення та фіксаторами, а в його середній внутрішній порожнині встановлений вібраційний вал з дебалансом і натискним роликом, з'єднаний з симетрично встановленими на стійках з торців базового гладенького циліндричного барабана редукторами і гідромоторами. Редуктори через підпружинені напрямні з обмежувальними елементами закріплені на стійках, вібраційний вал шарнірно з'єднаний зі штоками симетрично розміщених з торців базового гладенького циліндричного барабана привантажувачів, стійки симетрично подовжньої площини робочого органа котка закріплені на рамі роз'ємними з'єднаннями, підшипниковими вузлами приєднані до торцевих кришок базового гладенького циліндричного барабана, які, в свою чергу, прикріплені до циліндричної частини базового гладенького циліндричного барабана роз'ємними з'єднаннями. Привантажувачі виконані аналогічно пневмо- чи гідроциліндру, у внутрішній циліндричній порожнині якого встановлений шток, поршень і кришка, але в середній частині штока закріплене обмежувальне кільце, обабіч якого розміщені на штоці пружні елементи, поршень рухомо консольно розміщений на штоці, кришка приєднана до стійки роз'ємними з'єднаннями і контактує з поршнем у його верхньому крайньому положенні та має штуцер з вентилем для з'єднання з пневмо- чи гідросистемою. Напрямний корпус приєднаний до внутрішньої поверхні базового гладенького циліндричного барабана роз'ємними з'єднаннями, крім того, на кулачках обабіч напрямного корпуса встановлені обмежувачі їх переміщення з фіксаторами. Пружина знаходиться на кулачку між базовим гладеньким циліндричним барабаном і напрямним корпусом, кожна з напрямних встановлена у двох вушках стійки, одним торцем з'єднана з редуктором, в середній частині з обмежувальним елементом з фіксатором, а на її консольній різьбовій частині встановлені обмежувальні гайки. До того ж кожен з двох пружних елементів напрямної встановлений на ній між обмежувальним елементом і вушком, а натискний ролик встановлений на вібраційному валу у підшипниковому вузлі. Технічний результат: розширення технологічних умов використання робочого органа і створення умов для радіального переміщення кулачків при їх вертикальному положенні в момент ущільнення ними ґрунту.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 95829)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин Петрович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить закріплені колеса візка та рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщений центрувальний підшипник, та органи горизонтального навантаження. Платформа має вертикальні опори, через які на платформу передається навантаження від коліс візка. Кожна опора закінчуються котком, який має можливість перекочуватися по фундаментних плитах по колу відносно осі платформи. А органами горизонтального навантаження є домкрати з реєструючими пристроями, які закріплені на фундаменті стенда по діагоналі платформи. Стенд забезпечує зменшення навантаженості поворотної платформи, що приводить до зменшення її інерційності та витрат матеріалу, що підвищує якість випробувань.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92398)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування та пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії. По осі рухомої частини цього органу через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, яка імітує шворневу балку піввагона. Балка додатково підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. А нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцевих з'єднань. За рахунок вдосконалення конструкції стенд дозволяє з більшою достовірністю виявляти силу тертя у ковзунах та визначати її величину.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 87752)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Винахід належить до випробувальної техніки і може бути використаний для дослідження сил тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візки вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагона. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П-подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзунами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органу горизонтального навантаження. Крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона дозволяє виявити силу тертя у ковзунах та визначити величину цієї сили, а також моменту сили тертя при вилянні візка відносно кузова.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзанах візка вантажного вагона (патент 31842)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген Федорович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П- подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзанами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленого до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органа горизонтального навантаження, крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда.
  • Item
    Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 48537)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин Петрович
    UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщено центрувальний підшипник, органи горизонтального навантаження. Чотири опори розташовані у вертикальних площинах, в яких на платформу передається навантаження від коліс візка. Несуча конструкція платформи виконана у вигляді двох подовжніх балок. При цьому котки мають можливість перекочуватися по колу відносно центра підшипника по фундаментних плитах.
  • Item
    Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Жаковський, Олександр Дмитрович; Колбун, Віктор Вікторович; Смірнов, Борис Миколайович; Свінухов, Віктор Павлович; Шатунов, Олександр Васильович
    UK: Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона включає каретку, мотор-редуктор, пристосування для кантування, захвати, раму, гідро- або пневмоприводи, платформу, ротор.
  • Item
    Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Громик, Олександр Анатолійович
    UKR: Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень ( ), при якому виконують статичне навантаження зразка до межі плинності, визначають рівень опору границь зерен розповсюдженню смуг ковзання ( ) та розраховують.
  • Item
    Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень при руйнуванні
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Мямлін, Сергій Віталійович; Перков, Олег Миколайович; Громик, Олександр Анатолійович
    UK: Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень (К1с) при руйнуванні включає руйнування зразка та обчислення К1с з урахуванням енергії зростання осередків руйнування. При визначенні К1с додатково враховують величину енергії зародження осередків руйнування.
  • Item
    Спосіб визначення твердості по Брінелю
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Борис Олексійович
    UKR: Спосіб визначення твердості по Брінелю вуглецевих сталей, за яким вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань в металі. Величину НВ визначають з обернено пропорційного співвідношення між поточними значеннями НВ і V для визначеної марки сталі.
  • Item
    Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Іващенко, Ірина Михайлівна; Донський, Анатолій Іванович; Грищенко, Микола Миколайович
    UKR: Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс, при якому після гарячої формоутворюючої деформації бандажі складають на бокові поверхні один на одний у стопи, завантажують у печі, аустенітизують та переносять у бак з водою. Між боковими поверхнями бандажів у стопі утворюють зазор.
  • Item
    Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег Миколайович; Лашко, Анатолій Дмитрович
    UK: Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса, по якому проводять аналіз розподілу виникаючих еквівалентних напружень залежно від форми диска. Напруження в диску визначають за допомогою розв'язання кубічного полінома, який описує геометричну сукупність точок, які окреслюють переріз диска колеса.
  • Item
    Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пименов, Анатолій Романович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Анофрієв, Василь Григорович; Ілюкович, Олександр Будимирович; Донченко, Анатолій Володимирович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Костенко, Анатолій Олександрович; Кукуй, Давид Петрович
    UKR: Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу, при якому виконують гарячу профілюючу деформацію заготовки та чистову токарну обробку наскрізного отвору. Отвір піддають чистовій токарній обробці з обох торців лише на відстань 22-23 % від загальної довжини осі, а збільшення діаметра складає 9-10 % від діаметра отвору після гарячої деформації.