Аналіз передумов модернізації маневрових тепловозів Львівської залізниці гібридною енергетичною установкою

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ
Abstract
UK: Проведено аналіз вікового стану маневрових локомотивів Львівської залізниці, на основі якого зроблено висновки щодо термінового вирішення питання глибокої модернізації маневрових локомотивів. Відповідно до аналізу характеристик робочих потужностей встановлено, що маневрові локомотиви тривалий час проводять в очікуванні роботи (60%), а в інший час робочі потужності значно відрізняються від номінальних. При таких статистичних параметрах можна стверджувати, що напрям глибокої модернізації буде здійснюватись в створенні гібридного маневрового локомотива з робочою потужністю 165…290 кВт та накопичувачем енергії. Намічено подальші кроки вибору необхідної потужності дизеля, накопичувача енергії та розрахунку життєвого циклу модернізованого тепловозу.
RU: Проведен анализ возрастного состояния маневровых локомотивов Львовской железной дороги, на основе которого сделаны выводы относительно срочного решения вопроса глубокой модернизации маневровых локомотивов. Согласно анализу характеристик рабочих мощностей установлено, что маневровые локомотивы длительное время проводят в ожидании работы (60%), а в другое время рабочие мощности значительно отличаются от номинальных. При таких статистических параметрах можно утверждать, что направление глубокой модернизации будет осуществляться в создании гибридного маневрового локомотива с рабочей мощностью 165 ... 290 кВт и накопителем энергии. Намечены дальнейшие шаги выбора необходимой мощности дизеля, накопителя энергии и расчета жизненного цикла модернизированного тепловоза.
EN: The analysis of an age condition of shunting locomotives of the Lviv railroad is carried out, on the basis of which are drawn the conclusions of urgent solution of a question of deep modernization of shunting locomotives. According to the analysis of characteristics of service capacities it is established, that shunting locomotives spend a long time in waiting for work (60%), and in other time service capacities differ markedly from nominal. At such statistical parameters it can be affirmed that the direction of deep modernization will be carried out in creation of the hybrid shunting locomotive with a service capacity of 165... 290 kW and energy storage system. Further steps of the choice of necessary power of the diesel, of energy store and calculation of life cycle of the modernized locomotive are planned.
Description
Keywords
маневровий локомотив, технічний стан, розподіл відмов, гібридна енергосилова установка, маневровый локомотив, техническое состояние, распределение отказов, гибридная энергосиловая установка, shunting locomotive, technical condition, failure distribution, hybrid power-plant, КРС (ЛФ)
Citation
Гончаров, О. М. Аналіз передумов модернізації маневрових тепловозів Львівської залізниці гібридною енергетичною установкою / О. М. Гончаров, С. О. Кінтер, Ю. В. Терещак // Залізничний транспорт України. – 2014. – № 6. – С. 19–25.