Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2001-05-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту.
Abstract
UK: Розроблено методику визначення раціональної градації потужності вантажних електровозів. Як критерії оптимальності приймається мінімум надлишкової потужності і мінімум кратності тяги, необхідної для формування тягових зчепів необхідної потужності з тягових модулів.
RU: Разработана методика определения рациональной градации мощности грузовых электровозов. В качестве критериев оптимальности принимается минимум избыточной мощности и минимум кратности тяги, необходимой для формирования тяговых сцепов требуемой мощности из тяговых модулей.
Description
Г. К. Гетьман ORCID 0000-0001-7551-2332
Keywords
електрифікована залізниця, парк електровозів, градація потужності електровозів, відновлення парку, оптимізація, электрифицированные железные дороги, электровозный парк, градация мощности электровозов, обновление парка электровозов, оптимизация, electrified railways, park of electric locomotives, gradation of power electric locomotives, renovation a parka, optimization
Citation
Гетьман, Г. К. Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України : автореф. дис. … д-ра техн. наук: 05.22.09 / Г. К. Гетьман ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. – Дніпропетровськ, 2001. – 39 с. Захист – 14 червня 2001 р.