Визначення раціональних значень параметрів екіпажної частини вантажного магістрального електровоза

Loading...
Thumbnail Image
Date
2000-10-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту
Abstract
UK: У дисертаційній роботі виконано структурний аналіз зв'язків кузова з візком. Ця система розглянута як просторовий механізм, в якому визначено число зайвих зв'язків, зведене до нуля. Вироблений аналіз результатів динамічних ходових випробувань дослідного зразка електровоза і порівняння їх з даними теоретичних розрахунків свідчать про відповідність основних динамічних показників екіпажної частини вимогам, що пред'являються до перспективних конструкцій локомотивів.
RU: В диссертационной работе выполнен структурный анализ связей кузова с тележкой. Эта система рассмотрена как пространственный механизм, в котором определено число лишних связей, сведенное до нуля. Произведенный анализ результатов динамических ходовых испытаний опытного образца электровоза и сравнение их с данными теоретических расчетов свидетельствуют о соответствии основных динамических показателей экипажной части требованиям, предъявляемым к перспективным конструкциям локомотивов.
Description
Л. Недужа: ORCID 0000-0002-7038-3006
Keywords
вантажні електровози, екіпажна частина, магістральні електровози, динаміка електровозів, коливання електровозів, грузовые электровозы, экипажная часть, магистральные электровозы, динамика электровозов, колебания электровозов, freight electric locomotives, undercarriage main line electric locomotive, dynamics locomotives, fluctuation of electric locomotives, КБМ
Citation
Недужа, Л. О. Визначення раціональних значень параметрів екіпажної частини вантажного магістрального електровоза : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / Л. О. Недужа ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Дніпропетровськ, 2000. — 21 с. Захист — 27 листопада 2000 р.