Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9360
Title: Методика выбора оптимальных параметров рессорного подвешивания грузовых вагонов
Other Titles: Методика вибору оптимальних параметрів ресорного підвішування вантажних вагонів
Authors: Данович, Виктор Данилович
Данович, Віктор Данилович
Danovych, Viktor D.
Keywords: железнодорожный транспорт
подвижной состав
грузовые вагоны
рессорное подвешивание
вынужденные колебания
залізничний транспорт
рухомий склад
вантажні вагони
ресорне підвішування
вимушені коливання
railway transport
rolling stock
freight cars
spring suspension
forced oscillations
КБМ
Issue Date: 1968
Publisher: Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта
Abstract: RU: Проведены исследования вертикальных колебаний четырехосного вагона при движении по неровностям, получены дифференциальные уравнения вынужденных колебаний вагона. Описана принятая методика выбора оптимальных параметров рессорного подвешивания при исследованиях на электронных моделях.
UK: Проведено дослідження вертикальних коливань чотиривісного вагона при русі по нерівностях, отримані диференціальні рівняння вимушених коливань вагону. Описана прийнята методика вибору оптимальних параметрів ресорного підвішування при дослідженнях на електронних моделях.
Description: Данович, В. Д. Методика выбора оптимальных параметров рессорного подвешивания грузовых вагонов : автореф. дис. … канд. техн. наук / В. Д. Данович ; Днепропетр. ин-т инж. ж.-д. трансп. — Днепропетровск, 1968. — 18 с.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9360
Appears in Collections:Інші праці КБМ
Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danovych.pdf1,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.