Поліпшення технічних характеристик секційного вагону-платформи шляхом вдосконалення конструкції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09-28
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: Дисертація присвячена розробці нового типу рухомого складу для перевезення контейнерів - секційного вагона-платформи. Вперше розроблено математичні моделі для розрахунку динамічних і міцнісних характеристик вагона-платформи секційного типу. Дана порівняльна оцінка ефективності роботи секційного і довгобазного вагона-платформи.
RU: Диссертация посвящена разработке нового типа подвижного состава для перевозки контейнеров - секционного вагона-платформы. Впервые разработаны математические модели для расчета динамических и прочностных характеристик вагона-платформы секционного типа. Дана сравнительная оценка эффективности работы секционного и длиннобазного вагона-платформы.
Description
Гуржи, Н. Л. Поліпшення технічних характеристик секційного вагону-платформи шляхом вдосконалення конструкції : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / Н. Л. Гуржи ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2010. — 20 с. Захист — 28 листопада 2010 р.
Keywords
залізничний транспорт, рухомий склад, вантажні вагони, платформи, контейнерні перевезення, вантажопідйомність вагонів, вузол зчленування, динамічна навантаженість, міцнісні характеристики, втомна міцність, железнодорожный транспорт, подвижной состав, грузовые вагоны, платформы, контейнерные перевозки, грузоподъемность вагонов, узел сочленения, динамическая нагруженность, прочностные характеристики, усталостная прочность, railway transport, rolling stock, freight cars, platform, container shipping, wagon load, articulation node, impact forces, strength characteristics, fatigue limit
Citation