Маркетинг бібліотеки вищого навчального закладу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: У статті розглянуті можливості внутрішньої реклами бібліотеки вищого навчального закладу, яка має сприяти підвищенню зацікавленості студентів у книжках бібліотеки ВНЗ, послугах, що надає бібліотека, та, як результат, підвищенню якості навчання. Пропонується скористатися досвідом відомих кампаній промоції бібліотек “@your library”, “use school library” та іншої рекламної діяльності бібліотек і бібліотечних асоціацій, а також промоції літератури та міфологем, які задіяні.
RU: В статье рассматриваются возможности внутренней рекламы библиотеки высшего учебного заведения, которая должна способствовать повышению уровня заинтересованности студентов в книгах и услугах библиотеки высшей школы и, как результат, повышать качество высшего образования. В статье предлагается воспользоваться опытом кампаний продвижения библиотек “@your library”, “use school library”, рекламной коммуникации других библиотек и библиотечных ассоциаций, а также продвижения литературы и мифологем, которые используются.
EN: The article deals with the problem of promotion academic library and opportunity of motivation of the students to sign up and use books and other courses. Academic libraries can use experience of promotional library campaigns “@your library”, “use school library” and promotional materials of reading and books and also mifologems that are used in this materials.
Description
Мямліна, А. В.Маркетинг бібліотеки вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / A. В. Мямліна // Бібліотека університету на новому етапі розвитку соціальних комунікацій : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 1–2 груд. 2016 р. / М-во освіти і науки України, Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпро, 2016. – DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4294826.
Keywords
маркетинг бібліотек ВНЗ, соціальні комунікації, реклама, промоція, кращі практики промоції бібліотек, реклама книжок, міфологема, маркетинг библиотеки вуза, социальные коммуникации, продвижение, лучшие практики продвижения библиотек, реклама книги, мифологема, marketing of University Library, communication, advertising, book promotion, best practices of the libraries promotion, advertising of books, mythologeme
Citation