Інші праці КБЖД
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Recent Submissions
Item Система захисту електричних ланцюгів тягового рухомого складу залізниць(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Коваленко, Валентина Володимирівна; Горобець, Володимир Леонідович; Заяць, Юрій Львович; Ткаченко, Євген ВалентиновичUKR: Система захисту електричних ланцюгів тягового рухомого складу залізниць, містить n сповіщувачів. Сповіщувачі являють собою елементи або речовини, які сигналізують про перегрів відповідальних деталей та силових контактних груп.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 109955)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Клименко, Ірина Володимирівна; Панасенко, Віталій Якович; Федоров, Євген ФедоровичUKR: 1. Об'єкт винаходу: стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона. 2. Галузь використання: випробувальна техніка, а саме - для дослідження сили тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візок вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагома. 3. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, що опирається на опорний підшипник, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, пульт керування, контролювання та записування результатів дослідження. Новим є те, що на П-подібній стійці на нерухомій перекладині закріплено орган вертикального навантаження, на штоку якого закріплено рухому балку, яка імітує шворневу балку кузова вагона з п’ятником і ковзунами, рейки жорстко закріплені па рухомій платформі, котра закріплена на опорному підшипнику та має центрувальний підшипник, який служить центром повороту рухомої платформи з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до фундаменту, до якого закріплений упор для контакту з виступом рухомої платформи, положення якого визначає кут α з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами та кінцевим вимикачем органу горизонтального навантаження. 4. Альтернативне рішення: стенд для дослідження сили тертя у ковзунах вагона, який не має органу вертикального навантаження, що ускладнює конструкцію стенда та підвищує кошторис ремонту вагона. 5. Технічний результат. Організації вертикального навантаження на візок і визначення сили тертя у ковзунах в залежності від навантаження візка та надання під час випробуваннях на стенді візку природних умов роботи: можливість забігати одній боковині відносно іншої, вибирати зазори між гребенем коліс та головкою рейок, переміщення надресорної балки на можливі зазори.Item Підставка під вудлище(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Підставка під вудлище містить металеву стійку, стержень, поперечину, ребра жорсткості, Г-подібний відросток, загартовані загострення, фіксатор.Item Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу (патент 78952)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2013) Гаркаві, Наум Якович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу, у якому зносостійкі елементи виконані у вигляді змінних пластинок з бейнітного чавуну із сфероїдальним графітом, а стальна пластина, на якій закріплено зносостійкий матеріал, вставлена у вусики клина.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78953)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить тріангелі та закріплені на них гальмові колодки. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді кульового підшипника.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78951)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки.Item Інжиніринг криз та ризиків транспортних послуг(ТОВ Талком, Київ, 2021) Самсонкін, Валерій Миколайович; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Булгакова, Юлія Вікторівна; Вернигора, Роман Віталійович; Галан, Ольга Вікторівна; Гненний, Олег Миколайович; Горецький, Олексій Анатолійович; Горобець, Володимир Леонідович; Демченко, Євген Борисович; Дорош, Андрій Сергійович; Мироненко, Віктор Кімович; Окороков, Андрій Михайлович; Саблін, Олег Ігорович; Хара, Марина Володимирівна; Чернова, Наталія Сергіївна; Щербина, Розалія Степанівна; Юрченко, Оксана ГригорівнаUKR: У монографії представлені матеріали науково-практичних досліджень в рамках міжнародного проєкту програми Європейського союзу Erasmus+ «Інжиніринг криз та ризиків у сфері транспортних послуг» (CRENG). Розглядаються питання впливу кризових ситуацій на роботу транспортних підприємств та шляхи підвищення ефективності функціонування транспортно-логістичних систем в умовах криз та ризиків. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, аспірантів і здобувачів вищої освіти, а також керівників та фахівців промислових підприємств та бізнес-структур, які цікавляться сучасним станом і перспективою розвитку наукових досліджень.Item Вплив економіко-географічних факторів на формування перевезень(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана Ігорівна; Звяга, Денис ВіталійовичUKR: Економіко-географічні фактори перевезень мають великий вплив на формування перевезень, оскільки від географічного розташування держави залежать її потужності виробництва, а отже і здатність на імпорт та експорт, які, в свою чергу, дуже впливають на економічний стан держави.Item Аналіз впливу людського фактору на виникнення транспортних ризиків(Приазовський державний технічний університет, Маріуполь, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана ІгорівнаUKR: Людина є центральним елементом безпеки залізничної системи. Тим не менш, це одночасно і сильна і слабка ланка. Насправді людина стоїть за розробкою, виготовленням і експлуатацією системи в цілому. Але вона також є джерелом помилок і неправильного розуміння, що нерідко призводить до інцидентів чи аварій. Ця слабкість людини компенсується її здатністю передбачити різні ситуації і враховувати різні множинні фактори.Item Теoрія оцінки безпеки руху як відсутність ризиків неприпустимого рівня(Приазовський державний технічний університет, Маріуполь, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана ІгорівнаUKR: Критерії оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності встановлюються з метою проведення оцінки рівня небезпеки діяльності суб‘єктами господарювання, у власності або користуванні яких є рухома одиниця або об‘єкт інфраструктури залізничного транспорту, у тому числі для перевезення небезпечних вантажів, їх розвантаження та зберігання (тимчасового або постійного), інформаційні комплекси і системи керування рухом, та які відповідно до законодавства забезпечують виконання завдань із запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків, проведення аварійно-відновлювальних та інших невідкладних робіт для забезпечення безпеки життя і здоров‘я населення, навколишнього природного середовища.Item Раціоналізація прямування спеціалізованих поїздопотоків на залізничних напрямках шляхом управління ризиками(Приазовський державний технічний університет, Маріуполь, 2021) Музикін, Михайло ІгоровичUKR: У дослідженні вивчався процес проходження обсягів спеціалізованих поїздів по залізничних коридорах як частини єдиного логістичного ланцюга. Необхідно підійти до цього процесу з позиції управління ризиками, коли необхідно визначити час прибуття поїзда з різних напрямків з існуючими технологічними обмеженнями.Item До питання методики оцінки етапів управління ризиками на підприємствах(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана ІгорівнаUKR: Облік показників, аналіз та оцінка стану умов і безпеки праці спрямовані (відповідно до одержаної інформації) на розробку та прийняття управлінських рішень керівниками усіх рівнів управління (від майстра дільниці до керівника підприємства). Суть даної функції полягає у системному обліку показників стану охорони праці, в аналізі отриманих даних та узагальненні причин недотримання вимог законів та нормативно-правових актів, а також причин невиконання планів з охорони праці з розробкою заходів, направлених на усунення виявлених недоліків. Аналізуються матеріали: про нещасні випадки та професійні захворювання; результати всіх видів контролю за станом охорони праці; дані паспортів санітарно-технічного стану умов праці в цеху (на дільниці); матеріали спеціальних обстежень будівель, споруд, приміщень, обладнання тощо.Item Дослідження співробітництва ЄС та України в сфері охорони праці(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Бібік, Світлана Ігорівна; Музикін, Михайло Ігорович; Мовчан, Марина ІванівнаUKR: Стан справ з охороною праці у світі стає все більш актуальною проблемою як для профспілок, так і для міждержавних структур, насамперед Міжнародної організації праці (МОП). МОП розглядає цю тему як частину своєї Програми гідної праці. Багато уваги приділяється питанням охорони праці та здоров’я на виробництві у Європейському Союзі і країнах, що входять до нього. У структурі ЄС є кілька органів, які спеціально займаються проблемами трудового життя. З числа тем, що особливо досліджуються у ЄС, відзначимо проблему стресів на робочому місці.Item Аналіз причин виробничого травматизму працівників транспортних підприємств(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Музикін, Михайло Ігорович; Воронов, Дмитро Олегович; Швед, Владислав СергійовичUKR: Найбільш характерними причинами виникнення травматизму на автомобільному транспорті є: відсутність або проведений в недостатньому обсязі інструктаж працюючого щодо вимог охорони праці; порушення технологічного процесу; несправність обладнання, пристроїв та інструменту або його невідповідність умовам виконуваних робіт; відсутність огороджень, попереджувальних або забороняючих написів; невідповідність виконуваній роботі або недбале використання спецодягу; недостатнє освітлення; низький рівень технічної культури виробництва.Item Сучасний стан і рівень пожежної безпеки в Україні(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Бібік, Світлана Ігорівна; Григоренко, Андрій ДмитровичUK: Наведені дані свідчать, що стан і рівень пожежної безпеки в Україні взагалі, і у промисловості, зокрема, які в значній мірі обумовлені складним соціально-економічним становищем держави, слабкою профілактичною роботою щодо запобігання пожеж, недостатньою участю в справі пожежної безпеки місцевих органів самоврядування та громадських об'єднань, потребують негайного і суттєвого покращання. Тому, поряд зі збільшенням фінансування та підвищенням організаційного рівня пожежної безпеки, необхідний постійний пошук нових, більш ефективних шляхів вирішення цієї проблеми.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92527)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Клименко, Ірина Володимирівна; Панасенко, Віталій Якович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, що опирається на опорний підшипник, П-подібну стойку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, пульт керування, контролювання та записування результатів дослідження. На П-подібній стойці на нерухомій перекладині закріплено орган вертикального навантаження, на штоку якого закріплено рухому балку, яка імітує шкворневу балку кузова вагона з п'ятником і ковзунами, рейки жорстко закріплені на рухомій платформі, котра закріплена на опорному підшипнику та має центрувальний підшипник, який служить центром повороту рухомої платформи з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до фундаменту, до якого закріплений упор для контакту з виступом рухомої платформи, положення якого визначає кут α з вершиною на осі шкворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами та кінцевим вимикачем органу горизонтального навантаження.Item Спосіб надання додаткової енергії катоду в процесі іонно-плазмового напилювання(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Коваленко, Валентина Володимирівна; Заяць, Юрій Львович; Пшінько, Павло Олександрович; Коваленко, Сергій ВолодимировичUK: Спосіб надання додаткової енергії катоду в процесі іонно-плазмового напилювання включає застосування у робочій камері катода, анода, магнітної системи з охолодженням, розпилення матеріалу катода за рахунок бомбардування його атомами газів або їх сумішшю при наданні катоду-мішені додаткової енергії у розрахунок на атом речовини згідно з формулою (0,1-1,1) k Тпл, де Тпл - температура плавлення речовини мішені, K; k=8,625×10-5 еВ/ат×K, при розпиленні матеріалу катода за рахунок бомбардування його атомами, що належать матеріалу катода, або іншими атомами газів та їх сумішшю. Катоду-мішені додають додаткову енергію за рахунок утворення тріщин в матеріалі катода або застосуванням композитних катодів з нещільно прилягаючими елементами, або локальним зменшенням перерізу проходження заряду.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: 1. Об'єкт винаходу: гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, може бути використано в конструкції гальмової важільної передачі транспортного засобу. 3. Суть винаходу. Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу має закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Новим є те, що вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки. 4. Відома гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка використовується для збільшення зусилля від штока гальмового циліндра та для передачі цього зусилля на гальмові колодки. Передача складається з важелів, які між собою з'єднуються шарнірами, тобто обертовими кінематичними парами. 5. Технічний результат. Підвищення ефективності роботи гальмової важільної передачі через використання в ній технічних рішень, які технологічно обґрунтовані, а також підвищення надійності функціонування гальмової важільної передачі, особливо в кривих ділянках колії, що в свою чергу позитивно вплине на безпеку руху на залізницях.Item Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу (патент 96623)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр МиколайовичUK: Винахід належить до залізничного транспорту. Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу містить корпус з днищем, шток-поршень, дві ємності, утворені останнім в корпусі та заповнені еластомером. Поршень має отвори для перетікання еластомеру та відкриту в бік одної з камер порожнину, в якій вмонтований рухомий в осьовому напрямку диск. Останній сумісно зі згаданими отворами виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення поршня. Диск з боку притиснення до штока є підпружиненим. Технічним результатом є збільшення швидкості повернення апарата до початкового положення.Item Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу (патент 58975)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр МиколайовичUK: Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу містить корпус з днищем, шток-поршень та ємності, утворені ним в корпусі, заповнені еластомером, шток-поршень має отвори та в нього вмонтовано диск, який виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення штока-поршня. Диск зі сторони притиснення до штока-поршня має пружини.