Бібліотечний менеджмент і маркетинг в системі управління бібліотекою вищого навчального закладу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: У статті висвітлюються питання менеджменту та маркетингу в управлінні діяльністю бібліотеки вищого навчального закладу. Розглядається вплив зовнішнього і внутрішнього середовищ на розвиток бібліотеки.
RU: В статье освещаются вопросы менеджмента и маркетинга в управлении деятельностью библиотеки высшего учебного заведения. Рассматривается влияние внешней и внутренней среды на развитие библиотеки.
EN: The article highlights the issue of management and marketing in the management of the university library. The influence of internal and external environments on the development of the library.
Description
Горбань, Ю. І. Бібліотечний менеджмент і маркетинг в системі управління бібліотекою вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Ю. І. Горбань // Бібліотека університету на новому етапі розвитку соціальних комунікацій : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 1—2 груд. 2016 р. / М-во освіти і науки України, Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпро, 2016. — DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4269632.
Keywords
бібліотека, управління, менеджмент, маркетинг, персонал, інновації, библиотека, управление, инновации, library, marketing, management, personnel, innovations
Citation