Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8986
Title: Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог
Other Titles: Оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць
Estimating Parameters Characterizing Sustainable Development of Railways
Authors: Харченко, Олеся Ивановна
Харченко, Олеся Іванівна
Kharchenko, Olesia I.
Keywords: железнодорожный транспорт
повышение эффективности
функционирование железнодорожного транспорта
устойчивое развитие
сложные системы
железные дороги
залізничний транспорт
підвищення ефективності
функціонування залізничного транспорту
сталий розвиток
складні системи
залізниці
railway transport
increase of efficiency
functioning of railway transport
sustainable development
difficult systems
КУЕР
Issue Date: 2016
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Citation: Харченко, О. И. Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог / О. И. Харченко // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2016. — Вип. 11. — С. 67—72. — doi: 10.15802/tstt2016/76838.
Abstract: RU: Цель. Целью данной статьи является оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог. Методика. На основании структуры железных дорог с позиций материально-технической базы для обслуживания грузопотока, характеристик спроса на транспортное обслуживание, а также с учетом характеристик существующей транспортной сети проводится обоснование численных значений ряда технико-эксплуатационных и технико-экономических показателей, которые характеризуют рациональный с позиций устойчивого развития вариант функционирования железных дорог. Результаты. Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог, позволила создать имитационную модель функционирования железных дорог. Научная новизна. Имитационная модель функционирования железных дорог содержит функции оптимизации распределения грузовой работы по станциям, расчета оптимального количества обслуживающих механизмов, а также оптимального распределения денежных средств по направлениям устойчивого развития, а также позволяет учесть недетерминированность параметров спроса на транспортные услуги. Практична значимость. Программная реализация имитационной модели для железной дороги может является базой для проведения экспериментальных исследований в области повышения эффективности функционирования железных дорог за счет обеспечения его устойчивого развития.
UK: Мета. Метою даної статті є оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць. Методика. На підставі структури залізниць з позиції матеріально-технічної бази для обслуговування вантажопотока, характеристик попиту на транспортне обслуговування, а також з урахуванням характеристик існуючої транспортної мережі проводиться обґрунтування чисельних значень ряду техніко-експлуатаційних та техніко-економічних показників, які характеризують раціональний з позиції сталого розвитку варіант функціонування залізниць. Результати. Оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць, дозволила розробити імітаційну модель функціонування залізниць. Наукова новизна. Імітаційна модель функціонування залізниць містить функції оптимізації розподілу вантажної роботи по станціям, розрахунку оптимальної кількості обслуговуючих механізмів, а також оптимального розподілу грошових коштів за напрямками сталого розвитку, а також дозволяє врахувати недетермінованість параметрів попиту на транспортні послуги. Практична значимість. Програмна реалізація імітаційної моделі може бути базою для проведення експериментальних досліджень в області підвищення ефективності функціонування залізниць за рахунок забезпечення його сталого розвитку.
EN: Purpose. The purpose of this paper is to estimate the parameters that characterize the sustainable development of the railways. Methodology. On the basis of railway structures from the standpoint of material and technical base for service traffic, the characteristics of demand for transport services, as well as taking into account the characteristics of the existing transport network we justify the numerical values of a number of technical and operational and technical- economic indicators that characterize the rational from the standpoint of sustainable development functioning version of the functioning of the railways. Findings. Estimation of the parameters that characterize the sustainable development of railways, allowed to create a simulation model of the functioning of the railways. Originality. The simulation model of the functioning of railways contains functions to optimize the distribution of freight operations on stations calculate the optimum number of service mechanisms, and optimal allocation of funds in areas of sustainable development, and also allows you to take into account the parameters of indeterminacy in demand for transport services. Practical value. Software implementation of a simulation model for the railway is a base for experimental research in the field to enhance the functioning of railways by ensuring its sustainable development.
Description: О. Харченко: ORCID 0000-0003-2068-0640
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8986
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/76838/pdf_85
Other Identifiers: doi: 10.15802/tstt2016/76838
Appears in Collections:Статті КУЕР
Випуск 11 (ТСТП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharchenko.pdf539,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.