Інші праці КВВГ

Permanent URI for this collection

EN: Other Works

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 207
  • Item
    Проект піввагона з поглибленою розробкою елементів ударно-тягових приладів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Шумєєв, Володимир Володимирович
    UKR: Кваліфікаційна робота виконана на 64 сторінках, містить 19 ілюстрації, 8 таблиць, список літератури з 4 джерел. Робота складається з вступу, двох основних розділів, загальних висновків, списку літератури. У вступі наведено актуальність, сучасний стан проблеми та ступінь її розв’язання. Визначено мету кваліфікаційної роботи. В розділах розглянуто конструкцію піввагона на базі моделі 12-7019, виконано визначення техніко-економічних параметрів вагону, проведено вписування вагону в габарит 1-ВМ, виконано розрахунок вісі колісної пари та розрахунок поглинального апарату. Розглянуто конструкцію візків та ударно- тягових приладів.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту колісних пар та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Чорний, Станіслав Сергійович
    UKR: У дипломному проекті було проведено аналіз пошкоджень колісних пар вагонів у процесі експлуатації. На основі отриманих даних було виділено основні типи ушкоджень, саме по осям згідно розглянутої статистки дивись пункт 7, такі дефекти як: маломірність осі за діаметром на підматочині та передпідматочиній частині, маломірність осі за діаметром шийки, осі с нечіткими знаками так клеймами, по колесам найбільш поширені дефекти є: тонкий гребінь, вищербини, повзун, навар.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту повітророзподільників №292 та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Ткаченко, Євген Олександрович
    UKR: У дипломної роботі було розглянуто конструкцію повітророзподільника пасажирського типу усл. № 292, розроблено технологічний процес ремонту цього повітророзподільника. У ході проекту проаналізовано пошкодження та зноси, що найчастіше зустрічаються в експлуатації, що впливають на безпеку руху. У цій роботі розглянуто основні характеристики стенду УКВРП для випробування повітророзподільника усл. №292. Розроблений технологічний процес відновлення повітророзподільників № 292., надано карта технологічного процесу їх ремонту. У роботі також описані заходи з техніки безпеки та охорони праці.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту бокових рам візків вантажних вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Тележинський, Олег Анатолійович
    UKR: В роботі розглянуто конструкцію візків вантажних вагонів, та особливості їх конструкції. Візки, у тому числі бокові рами візків, працюють в тяжких умовах. Це зв’язано зі значними навантаженнями, що діють на візок під час руху. Описано несправності бокових рам вантажних вагонів, які виникають в експлуатації, аналізуються причини виникнення несправностей та методи їх виявлення. В рамках цієї дипломної роботи розглянуто методи ремонту тягових хомутів, відновлення бокових рам, що виникли в експлуатації. Згідно з діючими інструкціями, розроблено технологія ремонту бокових рам вантажних вагонів. У якості механізації робіт підібрано необхідне обладнання у вигляді кантувач для літій боковій рами візки моделі 18-100, що призначений для повороту литих боковин візків. Для даного кантувача проведений розрахунок, та підібраний відповідний двигун типу 160S8/730, Р=7,5 кВт; n=730 об/хв. У розділі охорона праці розглядаються питання безпечних робіт які треба виконувати під час ремонту візків вантажних вагонів, а також розглянуті вимоги охорони праці до пристосувань та інструменту.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту кузова вагона-хопера для перевезення зерна та аналіз його пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Свищьов, Кирило Сергійович
    UKR: У дипломному проекті були розглянуті питання організації праці ремонту вагона-зерновоза, важливість нормативно-правової документації під час ремонту вагонів. Особливо технології ремонту вагону. Виявлено, що технологічний процес повинен описувати всі етапи ремонту вагона та описувати всі можливі пошкодження та методи їх ремонту. Технічний процес це основний документ для ремонту вагона, невиконання вимог технічного процесу ставить під загрозу життя людей та працездатність вагона. У технічному процесі описується не тільки покрокова інструкція ремонту вагонів, а також велика частина цього документу складає охорона праці, яка в свою чергу регламентує виконання всіх процесів які вказані в цьому документі. Під час розрахунку консолі тельфера, була підвищена міцність конструкції для безпечної роботи персоналу. Збільшення міцності конструкції дозволяє зменшити витрати на ремонт цієї конструкції.
  • Item
    Проект вагона-платформи для перевезення лісоматеріалів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Паращук, Ярослав Валерійович
    UKR: В дипломному проекті була розглянута платформа моделі 23-4000. Спроектована платформа придатна до експлуатації, всі вибрані та розраховані параметри задовольняють допустимі значення.
  • Item
    Проект універсального піввагона
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Маркович, Владислав Володимирович
    UKR: У дипломному проекті були розглянуті конструкція та техніко-економічні параметри вагона моделі 12-783, його призначення детальний опис та характеристика. Також був розглянутий кузов вагона, його ходові частини та опис і характеристика візка моделі 18-7055. Описано ударно-тягові пристрої, їх призначення та конструкція. Спроектовано та розроблено напіввагон моделі 12-783, а також його рама та бічна сторона. Також була спроектована та розроблена вісь колісної пари.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту кузовів вантажних вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Лобур, Єгор Михайлович
    UKR: В ході дослідження були розглянуті основні аспекти, пов'язані з ремонтом кузова вагону. Були вивчені причини пошкоджень і дефектів, а також різні методи і технології їх усунення. У дипломній роботі описана технологія ремонту кузова вагона при деповському ремонту. Також була описана конструктивно-технологічна характеристика кузова, дефекти та несправності які найчастіше зустрічаються при експлуатації, заходи по охороні праці під час проведення ремонтних робіт в депо а саме ( при підійманні кузова, митті кузова, та робота з слюсарними приладами) пожежну безпеку, електробезпеку. Розібрано вагоноремонтну машину ВРМ (описані частини). В результаті розрахунків було визначено обертаючий момент, частоту обертів та кутову швидкість валу привода. Результати роботи показали, що ремонт кузова вагону - це складний і багатогранний процес, що вимагає знань і навичок в різних областях, таких як зварювання, металообробка, фарбування тощо. У дипломній роботі також підкреслювалася важливість дотримання стандартів і норм при ремонті кузова вагону. Це не тільки гарантує безпеку і надійність вагону, але і знижує витрати на ремонт і підвищує його експлуатаційні характеристики.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту тягових хомутів вантажних вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Лисан, Олександр Сергійович
    UKR: В роботі розглянуто конструкцію ударно-тягових приладів вантажних вагонів, та особливості їх конструкції. Ударно-тягових прилади працюють в тяжких умовах. Це зв’язано зі значними повздовжніми навантаженнями, що діють на вагон у складі поїхда. Описано несправності ударно-тягових приладів вантажних вагонів, які виникають в експлуатації, причини виникнення несправностей та методи їх виявлення . В рамках цієї дипломної роботи розглянуто методи ремонту тягових хомутів, усунення їх несправностей, що виникли в експлуатації. Згідно з діючими інструкціями, розроблено технологія ремонту тягових хомутів вантажних піввагонів. У якості механізації робіт підібрано необхідне обладнання у вигляді зварювальної установки для наплавлення зношених поверхонь тягових хомутів. Розраховане режими наплавочних робіт. При розробці технологічного процесу відновлення тягових хомутів враховано використання магнітного дефектоскопу. У розділі охорона праці розглядаються питання безпечних робіт які треба під час ремонту деталей ударно-тягових приладів вантажних вагонів та проведення наплавочних робіт, а також вимоги охорони праці до пристосувань та інструменту.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту поглинальних апаратів вантажних вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Крисань, Едуард Віталійович
    UKR: Робота складається з вступу, п'ять розділів, висновка, літератури, містить 3 таблиці, 30 малюнків. Загальний обсяг роботи 59 сторінок. В даному дипломному проекті описано розробку технологічного процесу ремонту поглинальних апаратів вантажних вагонів. В першому розділу було проведено аналіз конструкцій поглинальних апаратів вантажних вагонів класів (Т0, Т1, Т2, Т3).Детально розглянуті поглинальні апарати як пружинно-фрикційного типу та інші с більшою енергоємністю. Виконаний розрахунок параметрів та побудована силова характеристика та визначена енергоємність апарату ПМК-110А. В другому розділі проаналізовані пошкодження поглинаючих апаратів в експлуатації такі як: знос фрикційних клинів, розрив корпуса поглинаючого апарату, злам і просідання пружин , злам стяжного болта , знос натискних конусів , нерівномірне зношування і тріщини стінок корпусу , тріщини у зоні отвору стяжного болта на опорній поверхні корпусу , знос опорних поверхонь корпусу апаратів , знос або злам нерухомої пластини , злам або знос рухомої пластини. В третьому розділі розглянуто ремонт поглинальних апаратів вантажних вагонів під час виконання таких видів ремонту як КРП,КР та ДР. таких деталей як: натискного конусу , фрикційних клинів , корпусу поглинальних апаратів , стяжних болтів , пружин , натискної шайби , зварювання корпусу поглинального апарату , наплавлення зношених стінок натискного конусу, наплавлення зношених поверхонь клина , заміна металокерамічних пластин нерухомої пластини та приварювання нових , наплавлення зношених поверхонь шайби , наплавлення зношених робочих поверхонь упорної плити . Описавши ремонт поглинальних апаратів далі було описано допуски до збирання поглинальних апаратів. Далі було описано установку УСПА-1 для заміни поглинальних апаратів різних типів як пружинно фрикційних так і для еластомірних поглинальних апаратів , для неї був проведений розрахунок гідроциліндра. В четвертому розділі проведено розробку схеми технологічного процесу ремонту поглинальних апаратів , та випробування поглинаючого апарату. В п'ятому розділі передбачена охорона праці при проведенні ремонту поглинальних апаратів.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту розвантажувальних люків піввагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Красноус, Сергій Геннадійович
    UKR: В даній дипломній роботі представлено матеріали для розробки технологічного процесу ремонту кришки розвантажувальних люків. Проаналізовані пошкодження кришок люків при експлуатації, а також причини і способи їх усунення. У першому розділі було розглянуто конструкцію чотирьохвісних піввагонів з розвантажувальними люками. Розглянута конструкція і різні види кришок розвантажувальних люків і їх призначення. Також розглядаються можливі пошкодження кришки люка під час експлуатації. У другому розділі розглядається ремонту кришок розвантажувальних люків. Залежно від пошкоджень розглядаються різні методи ремонту, зокрема при деповському та капітальному ремонті вагонів. В якості засобів механізації запропонований прес для правки кришок люків, який дозволяє виконувати операції правки при всіх видах ремонту. Для нього проведено розрахунок діаметру штока циліндра У третьому розділі описуються вимоги безпеки під час ремонту. Враховуючи можливі ризики, пов'язані з роботою над ремонтом. У четвертому розділі розглянуто організацію зварювально-наплавлювальних робіт, які можуть бути необхідні під час ремонту кришки розвантажувального люка. Визначаються вимоги до проведення таких робіт, включаючи кваліфікацію зварників, підготовку вузлів та деталей до зварювання та розрахунок режимів зварювання. Вимоги до проведення цих робіт включають вимоги щодо якості зварювання, сертифікації зварників та підготовки вузлів та деталей до зварювання. У п’ятому розділі за проведеними результатами складено карту технологічного процесу ремонту кришки розвантажувального люка. В результаті дослідження можна зробити висновок про те, що ремонт люків вагона – це складний процес, який вимагає від фахівців професійної підготовки та використання спеціального обладнання.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту гідравлічних гасників коливань вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Ісаєв, Денис Ігорович
    UKR: В даній дипломній роботі було проведена розробка технологічного процесу ремонту гідравлічних гасників коливань вагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації. В першому розділі було розглянута конструкція гідравлічних гасників коливань, детально описана технічна характеристика гасника коливань КВЗ-ЦНИИ, та був розглянутий принцип дії гасника. В другому розділі проаналізовані несправності гасника коливань КВЗ-ЦНИИ та причини їх виникнення і способи їх усунення. Слід відзначити що найбільш поширеними є такі несправності деталей гідравлічного гасника коливань як: течі робочої рідини, тріщина корпусу гасителя, перекіс захисного кожуха щодо корпусу, злам пружини. В третьому розглянутий ремонт гідравлічного гасника коливань, розглянута схема робочого циклу та розглянута організація ремонту гасника, детально розглянути процеси випробування як на звичайному випробувальному стенді так і методом затухаючих коливань. Проаналізовані форми діаграм та отриманні на цих стендах. Ремонт деталей проводилися на ПТО та депо. Після ремонту деталей гідравлічного гасника коливань їх випробовують на стенді, та розрахував потужність двигуна. В четвертому розділі на підставі отриманих результатів під час роботи розроблена карта технічного процесу ремонту гідравлічного гасника коливань типу КВЗ-ЦНИИ. В п’ятому розділі було виконаний аналіз захисту з охорони праці при проведені ремонту гідравлічних гасників коливань.
  • Item
    Проект вагона-хопера для перевезення щебеню
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Іродовський, Олексій Сергійович
    UKR: Вагони-хопери в залізничному рухомому складі являють собою саморозвантажувальні вагони у вигляді бункера. Торцеві стінки таких вагонів робляться під ухилом 41-60 градусів для вивантаження самопливом різних сипучих матеріалів. У нижній своїй частині вагон-хопер має розвантажувальні люки, через що і отримав свою назву тому, що англійці називають всі невеликі люки «хопери» (від англійського hop - стрибай). В роботі розроблено опис вагону-хоперу Г8-7154, визначено параметри вагона, такі як вантажопідємність 73,5 т, коефіцієнт тари 20 т, осьове навантаження 23,3 тс/м, погонне навантаження 88,4 те, середній коефіцієнт теплопередачі кузова вагона і ін. Система розвантаження ковзання значно спрощена в порівнянні з системою важелів за рахунок відсутності поворотних з'єднань, гвинтового приводу або черв'ячного приводу. Вантаж легко виливається через горизонтально розташовані розвантажувальні отвори гіркових пристроїв. Для повної технічної характеристики вагона, описано конструкцію рами і надресорної балки візка. На основі всіх описів і розрахунків, зроблено висновок, що всі елементи вагона витримують напруги, які до них прикладені, а сам полувагон відрацьовує призначений йому термін експлуатації.
  • Item
    Проект критого вагона з поглибленою розробкою ударно-тягових приладів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Івченко, Кирило Геннадійович
    UKR: В бакалаврській роботі представлені матеріали для проектування критого вагона з поглибленою розробкою ударно-тягових приладів. У першому розділі дипломного проекту було проведено опис та розрахунок техніко-економічних параметрів вагона . Розраховані вантажопідйомність, визначено можливість вписування вагона в габарит, побудована габаритна рамка. Розраховані сили які діють на вагон. Та визначено що найбільші навантаження діють у повздовжній площині. У другому розділі було описано ходові частини вагона Також був проведений розрахунок буксових підшипників для переконання у їхній міцності та надійності. У цьому розділі також був проведений розрахунок надресорної балки візка для визначення необхідної міцності конструкції. У третьому розділі була описана конструкція рами та кузова вагона, яка є ключовим елементом для забезпечення міцності, стійкості та безпеки під час перевезення вантажу. У четвертому розділі було розглянуто конструкцію ударно-тягових приладів. Проведено розрахунок корпусу автозчеплення вагона і визначено що міцність достатня . Також буде проведено розрахунок енергоємності поглинального апарату яка склала 130 кДж.
  • Item
    Розробка технологічного процесу ремонту торцевих дверей піввагонів та аналіз їх пошкоджень в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Буденко, Ігор Миколайович
    UKR: В роботі розглянуто конструкцію універсального напіввагону з торцевими дверима, та особливості його конструкції. Піввагони працюють в тяжких умовах. Це зв’язано з операціями навантаження-розвантаження, характеристиками вантажа, що транспортується. Описано несправності кузова, які виникають в експлуатації, причини виникнення несправностей та методи їх виявлення . В рамках цієї дипломної роботи розглянуто методи ремонту торцевих дверей, усунення несправностей, що виникли в експлуатації. Згідно з діючими інструкціями, розроблено технологія ремонту торцевих дверей вантажних піввагонів. У якості механізації робіт підібрано необхідне обладнання у вигляді преса для виправлення торцевих дверей напіввагонів. Для гідравлічного насосу преса підібраний двигун. У розділі охорона праці розглядаються питання безпечних робіт які треба під час ремонту торцевих дверей напіввагона та проведення зварювальних робіт, а також вимоги охорони праці до пристосувань та інструменту.
  • Item
    Спосіб поперечного розміщення та закріплення осей колісних пар в піввагоні
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шатунов, Олександр Васильович; Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Сорока, Єлизавета Геннадіївна
    Спосіб поперечного розміщення та закріплення осей колісних пар у піввагоні згідно з яким поперек поздовжньої осі піввагона укладають штабелі зі зв'язок осей колісних пар з рівним віддаленням від торцевих стін і між собою, зв'язки осей колісних пар укладають шийкою на підкладки, від поздовжнього зсуву їх утримують розпірними рамами, що складаються з упорних і розпірних брусків та з'єднувальних планок. Від поперечного зсуву зв'язки осей колісних пар утримуються розпірними брусками, які встановлюють навпроти кожного стояка піввагона, починаючи від торцевої стіни, та по одному розпірному бруску між стояками, розпірні бруски встановлюють між підкладками і упорними брусками, укладеними на ребро вздовж нижньої обв'язки піввагона, та скріпляють між собою з'єднувальними планками за допомогою цвяхів
  • Item
    Хвостовий дисковий сигнал вантажного вагона
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Мурадян, Леонтій Абрамович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Будній, Володимир Миколайович; Волкова, Ада Олександрівна
    UKR: Хвостовий дисковий сигнал вантажного вагона складається з диска червоного кольору із світловідбивачем, виготовленого з листового металу. Диск прикріплений до механізму фіксації диска у робочому та неробочому положеннях. Механізм фіксації диска виконаний у вигляді клинового запору
  • Item
    Складений фрикційний клин гасника коливань триелементного візка вантажного вагона
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Шапошник, Владислав Юрійович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Шикунов, Олександр Анатолійович
    UKR: Складений фрикційний клин гасника коливань триелементного візка вантажного вагона складається з тіла фрикційного клина, що має похилу поверхню тертя, нижню горизонтальну поверхню з кільцевими виступами та вертикальну поверхню з чотирма отворами. До вертикальної поверхні тіла фрикційного клина кріпиться змінна вертикальна накладка.
  • Item
    Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана Миколаївна
    UKR: Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійок опори випробуваної осі залізничного колеса. Перетворювач складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатуна з поршнем, що розташовано в циліндрі, трубопроводу, робочого поршня, розташованого у робочому циліндрі, до якого приєднані сенсор зусилля і гідроакумулятор
  • Item
    Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна
    UKR: Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійки опори випробуваної осі залізничного колеса. Також містить перетворювач, який складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатунів з поршнями, що розташовані в циліндрах, які працюють в протифазі, трубопроводу, робочих поршнів, розташованих у робочих циліндрах, до яких приєднані сенсори зусилля і гідроакумулятор