Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей
Loading...
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпропетровськ
Abstract
UK: В роботі розроблена модель, що дозволить обирати раціональні параметри поздовжнього профілю під час проектування високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням рівня фінансування.
RU: В работе разработана модель, позволяющая выбирать рациональные параметры продольного профиля при проектировании высокоскоростных магистралей в Украине с учетом уровня финансирования.
EN: The model that would allow to choose rational parameters of the longitudinal profile in the design of high-speed railways in Ukraine, taking into account the level of funding, was developed.
RU: В работе разработана модель, позволяющая выбирать рациональные параметры продольного профиля при проектировании высокоскоростных магистралей в Украине с учетом уровня финансирования.
EN: The model that would allow to choose rational parameters of the longitudinal profile in the design of high-speed railways in Ukraine, taking into account the level of funding, was developed.
Description
О. Чернишова: ORCID 0000-0002-8132-2153, В. Ковальов: ORCID 0000-0001-6731-4192
Keywords
високошвидкісна магістраль, максимальний ухил, капітальні вкладення, експлуатаційні витрати, оптимізація, раціональне значення, высокоскоростная магистраль, максимальный уклон, капитальные вложения, эксплуатационные затраты, оптимизация, рациональное значение, high-speed line, the maximum slope, capital expenditures, operating costs, optimization, rational value, КПБДГ
Citation
Чернишова, О. С. Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей / О. С.Чернишова, В. В. Ковальов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ, 2016. – Вип. 6. – С.10–15.