Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Дніпропетровськ
Abstract
UK: В роботі розроблена модель, що дозволить обирати раціональні параметри поздовжнього профілю під час проектування високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням рівня фінансування.
RU: В работе разработана модель, позволяющая выбирать рациональные параметры продольного профиля при проектировании высокоскоростных магистралей в Украине с учетом уровня финансирования.
EN: The model that would allow to choose rational parameters of the longitudinal profile in the design of high-speed railways in Ukraine, taking into account the level of funding, was developed.
Description
О. Чернишова: ORCID 0000-0002-8132-2153, В. Ковальов: ORCID 0000-0001-6731-4192
Keywords
високошвидкісна магістраль, максимальний ухил, капітальні вкладення, експлуатаційні витрати, оптимізація, раціональне значення, высокоскоростная магистраль, максимальный уклон, капитальные вложения, эксплуатационные затраты, оптимизация, рациональное значение, high-speed line, the maximum slope, capital expenditures, operating costs, optimization, rational value, КПБДГ
Citation
Чернишова, О. С. Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей / О. С.Чернишова, В. В. Ковальов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ, 2016. – Вип. 6. – С.10–15.