Обгрунтування необхідності будівництва залізниць у Ісламській Республіці Іран

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Ред. журн. "Економіка та держава", Київ
Abstract
UKR: У статті визначено особливості розвитку транспортної системи в Ірані. Багато років керівництво країни не приділяло належної уваги питанням розвитку залізничного транспорту. В результаті стан залізничного транспорту в Ірані не відповідає рівню економічного розвитку країни, що створює додаткове навантаження на автомобільний транспорт. У даний час залізничний транспорт країни гостро потребує сучасних швидкісних локомотивів і пасажирських вагонів. Крім того, для забезпечення приміських пасажирських перевезень терміново необхідно збільшити кількість самохідних швидкісних поїздів і залізничних автобусів. Ця проблема може бути вирішена тільки за рахунок залучення великих приватних інвестицій. Задля розвитку залізничного транспорту в Ірані вкрай необхідно: електрифікувати основні залізничні магістралі, побудувати швидкісні залізниці і суттєво збільшити частку залізничного транспорту у вантажних і пасажирських перевезеннях, а також створити Компанію приміського залізничного сполучення. Автори вважають, що одним із найбільш перспективних напрямів співробітництва між Україною та Іраном в економічній сфері є транспорт. У транспортній сфері Україна та Іран можуть співпрацювати за наступними напрямами: проектування залізничних магістралей, ремонт вагонів, локомотивів тощо; електрифікація залізниць; надання інженерних послуг; підготовка іранських фахівців у галузі залізничного транспорту. В цьому можуть бути задіяні провідні у транспортній сфері українські компанії: "Азовмаш", Крюківській вагонобудівний завод, Дніпропетровський стрілочний завод, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інші.
RUS: В статье определены особенности развития транспортной системы в Иране. Много лет руководство страны не уделяло должного внимания вопросам развития железнодорожного транспорта. В результате состояние железнодорожного транспорта в Иране не соответствует уровню экономического развития страны, создает дополнительную нагрузку на автомобильный транспорт. В настоящее время железнодорожный транспорт страны остро нуждается в современных скоростных локомотивах и пассажирских вагонов. Кроме того, для обеспечения пригородных пассажирских перевозок срочно необходимо увеличить количество самоходных скоростных поездов и железнодорожных автобусов. Эта проблема может быть решена только за счет привлечения крупных частных инвестиций. Для развития железнодорожного транспорта в Иране крайне необходимо: электрифицировать основные железнодорожные магистрали, построить скоростные железные дороги и существенно увеличить долю железнодорожного транспорта в грузовых и пассажирских перевозках, а также создать Компанию пригородного железнодорожного сообщения. Авторы считают, что одним из наиболее перспективных направлений сотрудничества между Украиной и Ираном в экономической сфере является транспорт. В транспортной сфере Украина и Иран могут сотрудничать по следующим направлениям: проектирование железнодорожных магистралей, ремонт вагонов, локомотивов и т.д.; электрификация железных дорог; предоставление инженерных услуг; подготовка иранских специалистов в области железнодорожного транспорта. В этом могут быть задействованы ведущие в транспортной сфере украинские компании: "Азовмаш", Крюковский вагоностроительный завод, Днепропетровский стрелочный завод, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна и другие.
ENG: In the article the features of the transport system in Iran. Many years of leadership not paid adequate attention to the development of railway transport. As a result, the state rail transport in Iran is not the level of economic development, creating an additional burden on road transport. Currently, the railways of the country in dire need of modern high3speed locomotives and carriages. In addition, for commuter passenger services is urgently needed to increase the number of self3propelled speed trains and rail buses. This problem can only be solved by attracting large3scale private investment. For development of rail transport in Iran is essential: to electrify the main rail lines, build high3speed railways and substantially increase the share of rail transport in freight and passenger traffic, and create a company commuter rail service. The authors believe that one of the most promising areas of cooperation between Ukraine and Iran in the economic sector is transport. In transportation, Ukraine and Iran can cooperate in the following areas: designing railways, repair wagons, locomotives etc.; electrification of railways; provision of engineering services; training of Iranian specialists of railway transport. This may be involved in the transport sector leading Ukrainian company: "Azovmash", Kryukov Wagon Works, Dnepropetrovsk Switch Works, Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan and others.
Description
Л. Марценюк: ORCID 0000-0003-4121-8826
Keywords
залізниця, вантажопотік, пасажиропотік, туризм, транзит, железная дорога, грузопоток, пассажиропоток, railway, cargo flow, passenger, tourism, transit, КЕМ
Citation
Марценюк, Л. В. Обґрунтування необхідності будівництва залізниць у Ісламській Республіці Іран / Л. В. Марценюк, М. Ахмаді // Економіка та держава. – 2015. – № 12. – С. 74–76. – Режим доступу: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2015/20.pdf.