Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: Режим напруги в тяговій мережі залежить від багатьох факторів та визначає експлуатаційні характеристики електрифікованої ділянки. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що рівні напруги, як на шинах тягових підстанцій, так і на струмоприймачах електровозів, коливаються в значних межах і перевищують нормовані показники, встановлені для швидкісного руху. Для підвищення енергетичної ефективності функціонування системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі та зменшення коливань напруги авторами запропоновано застосування у розподіленій системі живлення тягової мережі батарейних систем накопичення електричної енергії, побудованих на сучасних літієвих батареях.
RUS: Режим напряжения в тяговой сети зависит от многих факторов и определяет эксплуатационные характеристики электрифицированого участка. Проведенными экспериментальными исследованиями установлено, что уровни напряжения, как на шинах тяговых подстанций, так и на токоприемниках электровозов, колеблются в значительных пределах и превышают нормированные показатели, установленные для скоростного движения. Для повышения энергетической эффективности функционирования системы тягового электроснабжения постоянного тока при скоростном движении и уменьшения колебаний напряжения авторами предложено применение в распределенной системе питания тяговой сети батарейных систем накопления электрической энергии, построенных на современных литиевых батареях.
ENG: The voltage mode of traction network depends on many factors and determines the operating characteristics of electrified section. Experimental studies have established that the voltage levels as on buses of traction substations, and on the current collectors of electric locomotives, vary considerably and exceed the normalized indicators established for high-speed traffic. To improve the energy efficiency of the system, the traction power direct current at high-speed motion and reduce the voltage fluctuations, the authors propose the use in a distributed power supply system traction network battery systems store electrical energy built on the modern lithium batteries.
Description
В. Сиченко: ORCID 0000-0002-9533-2897; Є. Косарєв: ORCID 0000-0003-3574-7414; П. Губський: ORCID 0000-0002-0216-7256, Б. Стисло: ORCID 0000-0001-7057-3523
Keywords
система тягового електропостачання, постійний струм, режим напруги, розподілена система живлення, накопичувач електричної енергії, система тягового электроснабжения, постоянный ток, режим напряжения, распределенная система питания, накопитель электрической энергии, traction power supply system, DC, voltage mode, distributed power supply system, electricity storage, КІСЕ
Citation
Сиченко В. Г., Косарєв Є. М., Губський П. В., Замаруєв В. В., Івахно В. В., Стисло Б. О. Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму. Електрифікація транспорту. 2016. № 11. С. 61–70. DOI: 10.15802/etr.v0i11.83718.