Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8828
Title: Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму
Other Titles: Исследование режимов напряжения в системе тягового электроснабжения постоянного тока
Research the Voltage Mode of System DC Traction Power Supply
Authors: Сиченко, Віктор Григорович
Сыченко, Виктор Григорьевич
Sychenko, Viktor H.
Sichenko, Victor G.
Косарєв, Євген Миколайович
Косарев, Евгений Николаевич
Kosarev, Eugeniy N.
Kosariev, Yevhen M.
Губський, Петро Вячеславович
Губский, Петр Вячеславович
Hubskyi, Petro V.
Gubskiy, Petr V.
Замаруєв, Володимир Васильович
Замаруев, Владимир Васильевич
Zamaruev, Vladimir V.
Івахно, Володимир Вікторович
Ивахно, Владимир Викторович
Ivakhno, Volodymyr V.
Стисло, Богдан Олександрович
Стысло, Богдан Александрович
Styslo, Bohdan O.
Styslo, Bogdan A.
Keywords: система тягового електропостачання
постійний струм
режим напруги
розподілена система живлення
накопичувач електричної енергії
система тягового электроснабжения
постоянный ток
режим напряжения
распределенная система питания
накопитель электрической энергии
traction power supply system
DC
voltage mode
distributed power supply system
electricity storage
КЕПЗ
Issue Date: 2016
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Abstract: UK: Режим напруги в тяговій мережі залежить від багатьох факторів та визначає експлуатаційні характеристики електрифікованої ділянки. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що рівні напруги, як на шинах тягових підстанцій, так і на струмоприймачах електровозів, коливаються в значних межах і перевищують нормовані показники, встановлені для швидкісного руху. Для підвищення енергетичної ефективності функціонування системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі та зменшення коливань напруги авторами запропоновано застосування у розподіленій системі живлення тягової мережі батарейних систем накопичення електричної енергії, побудованих на сучасних літієвих батареях.
RU: Режим напряжения в тяговой сети зависит от многих факторов и определяет эксплуатационные характеристики электрифицированого участка. Проведенными экспериментальными исследованиями установлено, что уровни напряжения, как на шинах тяговых подстанций, так и на токоприемниках электровозов, колеблются в значительных пределах и превышают нормированные показатели, установленные для скоростного движения. Для повышения энергетической эффективности функционирования системы тягового электроснабжения постоянного тока при скоростном движении и уменьшения колебаний напряжения авторами предложено применение в распределенной системе питания тяговой сети батарейных систем накопления электрической энергии, построенных на современных литиевых батареях.
EN: The voltage mode of traction network depends on many factors and determines the operating characteristics of electrified section. Experimental studies have established that the voltage levels as on buses of traction substations, and on the current collectors of electric locomotives, vary considerably and exceed the normalized indicators established for high-speed traffic. To improve the energy efficiency of the system, the traction power direct current at high-speed motion and reduce the voltage fluctuations, the authors propose the use in a distributed power supply system traction network battery systems store electrical energy built on the modern lithium batteries.
Description: Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму / В. Г. Сиченко, Є. М. Косарєв, П. В. Губський [та ін.] // Електрифікація транспорту. — 2016. — № 11. — С. 61—70.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8828
Appears in Collections:Статті КІСЕ
№ 11 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sichenko, Victor G..pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.