Забезпечення функціональної безпеки рейкових кіл в умовах впливу електромагнітних завад від тягової мережі сусідньої колії на дільницях зі швидкісним рухом поїздів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Запропоновано концепцію організації швидкісного руху на магістралях, що проходять по залізницях з різними родами тягового струму. Розроблено компенсуючий пристрій для зменшення індуктивних завад в рейковій лінії від тягової мережі.
RU: Предложена концепция организации скоростного движения на магистралях, проходящих по железным дорогам с различными родами тягового тока. Разработан компенсирующее устройство для уменьшения индуктивных помех в рельсовой линии от тяговой сети.
Description
В. Гаврилюк: ORCID 0000-0001-9914-5733
Keywords
імпеданс, рейкова лінія, контактний провод, аналіз, импеданс, рельсовая цепь, контактнй провод, анализ, impedance, railway line, catenary wire, analysis, КАТЗ
Citation
Завгородній, О. В. Забезпечення функціональної безпеки рейкових кіл в умовах впливу електромагнітних завад від тягової мережі сусідньої колії на дільницях зі швидкісним рухом поїздів / О. В. Завгородній, В. І. Гаврилюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2011. – № 1. – С. 11–15. – DOI: 10.15802/ecsrt2011/35052.