Оптимізація витрат Донецької залізниці при закупівлі електроенергії на тягу поїздів

Abstract
UK: У статті обґрунтовано принципи модернізації тягових підстанцій Донецької залізниці з урахуванням вимог з енерго- та ресурсозбереження. На основі обробки експериментальних даних з витрат електроенергії на тягу поїздів Донецької залізниці показано переваги переводу тяги поїздів на вищий рівень напруги. Розраховано економічний ефект.
RU: В статье обоснованы принципы модернизации тяговых подстанций Донецкой железной дороги с учетом требований по энерго- и ресурсосбережению. На основании обработки экспериментальных данных по затратам электроэнергии на тягу поездов Донецкой железной дороги показаны преимущества перевода тяги поездов на высший уровень напряжения. Рассчитан экономический эффект.
EN: In this article, grounded principles of modernization of traction substations Donetsk railway to meet the requirements for energy- and resource conservation. On the basis of experimental data on the cost of electricity for traction Donetsk railway shows the benefits of translation traction trains at the highest level of voltage. Calculated economic effect.
Description
В. Кузнецов: ORCID 0000-0003-4165-1056, В. Сиченко: ORCID 0000-0002-9533-2897, Т. Кирилюк (Друбецкая): ORCID 0000-0002-8580-9719
Keywords
тягова підстанція, енергозбереження, рівень напруги, економічний ефект, тяговая подстанция, энергосбережение, уровень напряжения, экономический эффект, traction substation, energy saving, voltage level, the economic effect, КІСЕ
Citation
Бітюков, С. Д. Оптимізація витрат Донецької залізниці при закупівлі електроенергії на тягу поїздів : [препринт] / С. Д. Бітюков, В. Г. Кузнецов, В. Г. Сиченко, Т. І. Кирилюк // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. – Харків, 2011. – № 122. – С. 93–100.