Особенности компьютерного моделирования динамической нагруженности конструкций железнодорожных мостов (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту
Abstract
RU: Описаны особенности объединения методов конечных элементов и уравнений динамики твердого тела и основные этапы создания программного комплекса Belinda для расчета статики и динамики стержневых конструкций применительно к железнодорожным мостам.
UK: Описані особливості об’єднання методів скінченних елементів та рівнянь динаміки твердого тіла та основні етапи створення програмного комплексу Belinda для статичного і динамічного розрахунків стержневих конструкцій залізничних мостів.
EN: The peculiarities of combination of finite-element method and equations of solid dynamics, the basic stages of development of the program complex Belinda for calculation of statics and dynamics of the rods constructions as applied to railway bridges are described.
Description
Keywords
динамика балочных пролетных строений моста, локомотив, грузовой состав, Delphi, FEM, CAE, Belinda, динаміка балкових прогонових будов моста, вантажний потяг, dynamics of reinforced-concrete bridges locomotive, locomotive, freight train, КМТ
Citation
Распопов, А. С. Особенности компьютерного моделирования динамической нагруженности конструкций железнодорожных мостов : [препринт] / А. С. Распопов, В. Е. Артемов, С. П. Русу // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. – 2010. – №114. – С. 123–132.