Особливості формування та розвитку конкурентного потенціалу ПАТ «Укрзалізниця» за умов реформування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"East West" Association For Advanced Studies and Higher Education GmbH, Vienna, Austria
Abstract
UK: В статті досліджено стан залізничної галузі й внутрішньогалузеві проблеми, які унеможливлюють її динамічний розвиток, створюють загрози для економічної безпеки країни. Доведено неможливість подальшого відтермінування трансформації галузі на ринкових засадах та запропоновано механізми її перспективного розвитку та реформування.
RU: В статье исследовано состояние железнодорожной отрасли и внутриотраслевые проблемы, которые делают невозможным ее динамичное развитие, создают угрозы для экономической безопасности страны. Доказано невозможность дальнейшей отсрочки трансформации отрасли на рыночных принципах и предложены механизмы ее перспективного развития и реформирования.
EN: The paper investigates the state of the railway industry and intra problems that prevent its dynamic development, pose a threat to economic security. Proved the impossibility of further postponement transformation industry based on market principles and the mechanisms of its long-term development and reform.
Description
Л. Головкова: ORCID 0000-0001-5473-6644
Keywords
конкурентний потенціал, залізнична галузь, реформування, конкурентоспроможність, потенціал, конкурентоспроможність потенціалу, конкурентный потенциал, железнодорожная отрасль, реформирование, конкурентоспособность, потенциал, конкурентоспособность потенциала, competitive potential, the railway sector reform, competitiveness, potential competitiveness potential, КФЕБ
Citation
Головкова, Л. С. Особливості формування та розвитку конкурентного потенціалу ПАТ «Укрзалізниця» за умов реформування / Л. С. Головкова, Г. В. Омельчак // Perspective economic and management issues : Collection of scientific articles / "East West" Association For Advanced Studies and Higher Education GmbH. – Vienna, 2015. – C. 179–184.