Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозаченко, Дмитро Миколайовичuk_UA
dc.contributor.authorКозаченко, Дмитрий Николаевичru_RU
dc.contributor.authorKozachenko, Dmytro M.en
dc.contributor.authorKozachenko, Dmitriy N.-
dc.contributor.authorВерлан, Анатолій Івановичuk_UA
dc.contributor.authorВерлан, Анатолий Ивановичru_RU
dc.contributor.authorVerlan, Anatoliy I.en
dc.contributor.authorКутателадзе, Олег Д.uk_UA
dc.contributor.authorKutateladze, Oleg D.en
dc.date.accessioned2016-04-15T07:56:13Z-
dc.date.available2016-04-15T07:56:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКозаченко, Д. М. Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, О. Д. Кутателадзе // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 3 (177). — С. 157—166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691-
dc.descriptionД. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350-
dc.description.abstractUK: У статтi розглянуто диспропорції в розвитку морських портів та припортової залізничної інфраструктури. Показано, що за діючої тарифної системи залізниць портові оператори, які обслуговуються залізничними станціями незагального користування, знаходяться в гірших конкурентних умовах, ніж оператори, що обслуговуються залізничними станціями загального користування. Запропоновано вирішення цієї проблеми за рахунок поділу залізничного тарифу на складові.uk_UA
dc.description.abstractRU: статье рассмотрены проблема диспропорции в развитии морских портов и припортовой железнодорожной инфраструктуры. Показано, что при действующей тарифной системе железных дорог портовые операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями необщего пользования, находятся в худших конкурентных условиях, чем операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями общего пользования. Предложено решение этой проблемы за счет разделения железнодорожного тарифа на составляющие.ru_RU
dc.description.abstractEN: The article considers the disbalances in the development of seaports and port rail infrastructure. It is demonstrated that under the current tariff system of railways port's operators, served by private railway stations, are under worse competitive conditions, than those port's operators, which are served by public stations. The solution to this problem may lay in the division of railway tariff on the components as offered below.en
dc.description.sponsorshipООО «Трансінвестсервіс»uk_UA
dc.language.isouk-
dc.publisherВНЗ «Національна академія управління», Київuk_UA
dc.subjectзалізничні перевезенняuk_UA
dc.subjectморські портиuk_UA
dc.subjectзалізничний тарифuk_UA
dc.subjectприпортова інфраструктураuk_UA
dc.subjectжелезнодорожные перевозкиru_RU
dc.subjectморские портыru_RU
dc.subjectжелезнодорожный тарифru_RU
dc.subjectприпортовая инфраструктураru_RU
dc.subjectrailway transportationen
dc.subjectseaporten
dc.subjectrailway tariffen
dc.subjectseaport infrastructureen
dc.subjectНДЧuk_UA
dc.subjectКУЕРuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україніuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы развития частной припортовой железнодорожной инфраструктуры в Украинеru_RU
dc.title.alternativeProblems in Development of Private Port Railway Infrastructure in Ukraineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozachenko_Verlan.pdf241,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.