Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
Title: Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні
Other Titles: Проблемы развития частной припортовой железнодорожной инфраструктуры в Украине
Problems in Development of Private Port Railway Infrastructure in Ukraine
Authors: Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Верлан, Анатолій Іванович
Верлан, Анатолий Иванович
Verlan, Anatoliy I.
Кутателадзе, Олег Д.
Kutateladze, Oleg D.
Keywords: залізничні перевезення
морські порти
залізничний тариф
припортова інфраструктура
железнодорожные перевозки
морские порты
железнодорожный тариф
припортовая инфраструктура
railway transportation
seaport
railway tariff
seaport infrastructure
НДЧ
КУЕР
Issue Date: 2016
Publisher: ВНЗ «Національна академія управління», Київ
Citation: Козаченко, Д. М. Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, О. Д. Кутателадзе // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 3 (177). — С. 157—166.
Abstract: UK: У статтi розглянуто диспропорції в розвитку морських портів та припортової залізничної інфраструктури. Показано, що за діючої тарифної системи залізниць портові оператори, які обслуговуються залізничними станціями незагального користування, знаходяться в гірших конкурентних умовах, ніж оператори, що обслуговуються залізничними станціями загального користування. Запропоновано вирішення цієї проблеми за рахунок поділу залізничного тарифу на складові.
RU: статье рассмотрены проблема диспропорции в развитии морских портов и припортовой железнодорожной инфраструктуры. Показано, что при действующей тарифной системе железных дорог портовые операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями необщего пользования, находятся в худших конкурентных условиях, чем операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями общего пользования. Предложено решение этой проблемы за счет разделения железнодорожного тарифа на составляющие.
EN: The article considers the disbalances in the development of seaports and port rail infrastructure. It is demonstrated that under the current tariff system of railways port's operators, served by private railway stations, are under worse competitive conditions, than those port's operators, which are served by public stations. The solution to this problem may lay in the division of railway tariff on the components as offered below.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozachenko_Verlan.pdf241,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.