Про необхідність врахування впливу динаміки приводу та канатної системи на нормативне значення швидкості руху вагонів підвісної канатної дороги (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Донбаська державна машинобудівна академія, Краматорськ
Abstract
UKR: Розглянуто підвісну канатну дорогу як систему зосереджених мас та елементів з розподіленими параметрами. Зосередженими вважаються маси вагонів, обертових деталей приводу та натяжного пристрою тягового каната, а елементами з розподіленими параметрами є ділянки тягового каната, які з’єднують ці маси. На основі аналізу частотних діаграм підтверджено необхідність врахування динаміки приводу та канатної системи ПКД під час розробки норм щодо обмеження частоти обертання приводного шківа та швидкості руху вагонів. Граничні значення швидкості руху вагонів та частоти обертання приводного шківа встановлено з урахуванням необхідності попередження та локалізації резонансних явищ.
RUS: Рассмотрена подвесная канатная дорога как система сосредоточенных масс и элементов с распределенными параметрами. Сосредоточенными считаются массы вагонов, вращающихся деталей привода и натяжного устройства тягового каната, а элементами с распределенными параметрами являются участки тягового каната, соединяющие эти массы. На основании анализа частотных диаграмм подтверждена необходимость учета динамики привода и канатной системы ПКД при разработке норм по ограничению частоты вращения приводного шкива и скорости движения вагонов. Предельные значения скорости движения вагонов и частоты вращения приводного шкива установлены с учетом необходимости предупреждения и локализации резонансных явлений.
ENG: Ropeway as a system of concentrated masses and elements with distributed parameters was considered. The carriages, rotating parts of the drive and tension device of the traction rope are considered as concentrated masses, the parts of the traction rope connecting these masses are the elements with distributed parameter. Necessity to take account of the dynamics of the drive and the rope system in the development of standards to restrict rotation frequency of the drive sheave and the speed of the carriages was confirmed by analyzing the frequency diagrams. Limit values for the speed of carriages and rotation frequency of the drive sheave established taking into account the necessity to prevent and localization of resonance.
Description
С. Ракша: ORCID 0000-0002-4118-1341; О. Куроп'ятник: ORCID 0000-0001-5581-3883
Keywords
канатна дорога, динаміка, частота обертання, швидкість руху, частотна діаграма, власна частота, канатная дорога, динамика, частота вращения, скорость движения, частотная диаграмма, собственная частота, ropeway, dynamics, rotation frequency, driving speed, frequency diagram, natural frequency, КПММ
Citation
Ракша, С. В. Про необхідність врахування впливу динаміки приводу та канатної системи на нормативне значення швидкості руху вагонів підвісної канатної дороги: [препринт] / С. В. Ракша, О. С. Куроп’ятник, О. В. Суржиков // Вісник Донецьк. держ. машінобуд. акад. : зб. наук. пр. / Донбаська державна машинобудівна академія. – Краматорськ, 2015. – № 3 (36). – C. 116–125.