Способ упрощения определения потерь на трение в ролико- и шарикоподшипниках

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Державне підприємство “Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту”
Abstract
RUS: Проведенные расчеты показывают, что при числе роликов в подшипнике от 10 до 20 приложенная к подшипнику сила при расчете сопротивления вращению внутренней или наружной обойм может быть приведена к одному ролику, а при числе шариков или роликов менее 10, расчет сопротивлений необходимо вести для каждого шарика или ролика.
UKR: Проведені розрахунки показують, що при числі роликів у підшипнику від 10 до 20 прикладена до підшипника сила при розрахунках опору обертанню внутрішньої або зовнішньої обойм може бути зведена до одного ролику, а при числі кульок або роликів менш 10 розрахунки опорів необхідно вести для кожної кульки або ролика.
ENG: The calculations show that the number of rollers in a bearing 10 to 20 applied to the bearing force of the calculation of the rotational resistance of the inner or outer race can be reduced to a single roller, and when the number of balls or rollers at least 10 calculation of resistance must be maintained for each ball or roller.
Description
Л. Бондаренко: ORCID 0000-0002-2212-3058; В. Колбун: ORCID 0000-0003-2914-3390
Keywords
сопротивление при качении, роликоподшипник, сила, полуширина пятна контакта, приведенный коэффициент трения, шарикоподшипник, коэффициент гистерезисных потерь, опір при коченні, роликопідшипник, півширина плями контакту, наведений коефіцієнт тертя, шарикопідшипник, коефіцієнт гістерезисних втрат, rolling resistance, roller bearings, power, half-width of the contact, given the coefficient of friction, ball bearings, the hysteresis loss factor, КТМЕХ
Citation
Бондаренко, Л. Н. Способ упрощения определения потерь на трение в ролико-и шарикоподшипниках: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2015. — № 2. — С. 5—9.