Підвищення надійності системи автоблокування в умовах впливу високих рівнів тягових струмів та потужних імпульсних завад

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: Дисертація присвячена питанням підвищення надійності системи автоблокування в умовах впливу високих рівнів тягових струмів та потужних імпульсних завад. Розроблено математичну модель параметричного генератору як джерела живлення та захисного засобу апаратури рейкових кіл від впливу атмосферних явищ та комутаційних перенапруг. Удосконалено пристрій параметричного генератору з метою покращення властивостей та енергетичних характеристик. Удосконалено метод розрахунку розповсюдження потенціалів та струмів у рейковій мережі перегону для електричної тяги постійного струму, що дозволило оцінити рівні струмів асиметрії, які відгалуджуються в апаратуру тональних рейкових кіл. Удосконалено метод пошуку найбільш доцільних місць розміщення урівнюючих дросель-трансформаторів, що дозволяє захистити колійні елементи рейкових кіл систем залізничної автоматики та телемеханіки від впливу високих рівнів тягових струмів. Наукові результати, отримані у дисертаційній роботі, а також розроблена математична модель, удосконалені пристрій параметричного генератору та методи розрахунків можуть бути використані при проектуванні та переобладнанні перегонів новими системами залізничної автоматики та телемеханіки та для захисту апаратури рейкових кіл від дії потужних імпульсних завад.
RU: Диссертация посвящена вопросам повышения надежности системы автоблокировки в условиях воздействия высоких уровней тяговых токов и мощных импульсных помех. Разработана математическая модель параметрического генератора в качестве источника питания и защитного средства аппаратуры рельсовых цепей от влияния атмосферных явлений и коммутационных перенапряжений. Усовершенствовано устройство параметрического генератора с целью улучшения свойств и энергетических характеристик. Усовершенствован метод расчета распространения потенциалов и токов в рельсовой сети перегона для электрической тяги постоянного тока, что позволило оценить уровни токов асимметрии, которые ответвляются в аппаратуру тональных рельсовых цепей. Усовершенствован метод поиска наиболее целесообразных мест размещения уравнивающих дроссель-трансформаторов, что позволяет защитить путевые элементы рельсовых цепей систем железнодорожной автоматики и телемеханики от воздействия высоких уровней тяговых токов. Научные результаты, полученные в диссертационной работе, а также разработанная математическая модель, усовершенствованные устройство параметрического генератора и методы расчетов могут быть использованы при проектировании и переоборудовании перегонов новыми системами железнодорожной автоматики и телемеханики и для защиты аппаратуры рельсовых цепей от воздействия мощных импульсных помех.
EN: The thesis has been devoted to improving the reliability of automatic blocking system in conditions of influence of high levels of traction currents and powerful pulsed interference. The mathematical model of parametric generator as а power source equipment and protective means of rail circuits from meteo and switching overvoltage has been developed. The device of parametric generator has been improved to refine properties and energetic characteristics. The calculation method of potentials and currents propagation in rail network for electric traction DC has been improved, and it has given us an opportunity to estimate current levels of asymmetry that branch off equipment tone rail circuits. The method of finding the most appropriate locations of equalizing throttle-transformators, that allows us to protect elements of track circuits of railway systems of automatic and telemechanic from influence of high levels of traction currents. The scientific results obtained in the thesis, as well as the developed mathematical model, the improved device of parametric generator and calculation methods can be used in projecting and redeveloping of spans by new systems of railway automatic and telemechanic and for protection of track circuits equipment from influence of powerful pulsed interference.
Description
К. Ящук: ORCID 0000-0002-8606-5790
Захист – 19 листопада 2015 р., Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Keywords
рейкове коло, надійність, тяговий струм, потужна імпульсна завада, параметричний генератор, неколінеарні магнітні поля, рельсовая цепь, надежность, тяговый ток, мощная импульсная помеха, параметрический генератор, неколлинеарные магнитные поля, track circuit, reliability, traction current, powerful pulsed interference, parametric generator, non-collinear magnetic fields, КАТ
Citation
Ящук К. І. Підвищення надійності системи автоблокування в умовах впливу високих рівнів тягових струмів та потужних імпульсних завад : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20. Дніпропетровськ, 2015. 20 с.