Дослідження напруги відпускання аварійних реле

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Наведені методика та результати експериментального дослідження напруги відпускання аварійних реле залізничної автоматики. Автором було досліджено понад двадцять типів аварійних реле, які використовуються на залізницях України. Виходячи з представлених даних, зроблено висновок, що у подальшому можливо проводити обробку результатів дослідження часу відпускання якорю реле базуючись на середніх значеннях напруги відпускання по кожному типу реле.
RU: Представлены методика и результаты экспериментального исследования напряжения отпускания аварийных реле железнодорожной автоматики. Автором было исследовано более двадцати типов аварийных реле, используемых на железных дорогах Украины. Исходя из представленных данных, сделан вывод, что в дальнейшем можно проводить обработку результатов исследования времени отпускания якоря реле основываясь на средних значениях напряжения отпускания по каждому типу реле.
EN: Presented methods and results of the experimental investigation of switching of voltage of alarm relay of railway automation. The author has studied more than twenty types of alarm re-lays used on the railways of Ukraine. Proceeding from the presented data, it was concluded that further we can be carried out the study of results of switching off relay’s anchor time based on the average values of switching off voltage for each type of relay.
Description
О. Куриленко: ORCID 0000-0003-2045-917X
Keywords
реле, напруга відпускання, інтервал, допуск, напряжение отпускания, интервал, relay, voltage of the unhooking, interval, tolerance, КЕТЕМ
Citation
Куриленко, О. Я. Дослідження напруги відпускання аварійних реле [Текст] / О. Я. Куриленко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2013. – № 5. – С. 52–55. – DOI: 10.15802/ecsrt2013/51005.