Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4086
Title: Совершенствование выбора режимов торможения отцепов при решении задачи интервального регулирования скорости их скатывания
Other Titles: Удосконалення вибору режимів гальмування відчепів при вирішенні задачі інтервального регулювання швидкості їх скочування
Improving Braking Mode Selection Cut in Solving Problem of Interval Regulation of the Speed of their Rolling Away
Authors: Козаченко, Дмитрий Николаевич
Козаченко, Дмитро Миколайович
Kozachenko, Dmitriy N.
Kozachenko, Dmytro M.
Болвановская, Татьяна Валентиновна
Болвановська, Тетяна Валентинівна
Bolvanovskaya, Tatiana V.
Bolvanovska, Tatyana V.
Дудок, Николай Демьянович
Дудок, Микола Дем'янович
Dudok, Nikolay D.
Dudok, Mykola D.
Keywords: отцеп
режим торможения
расформирование состава
сортировочная горка
відцеп
режим гальмування
розформування составу
сортувальна гірка
cut
braking mode
braking up of trains
sorting hump
КУЕР
НДЧ
Issue Date: 2015
Publisher: Ростовский государственный университет путей сообщения, Ростов-на-Дону, РФ
Citation: Козаченко, Д. Н. Совершенствование выбора режимов торможения отцепов при решении задачи интервального регулирования скорости их скатывания / Д. Н. Козаченко, Т. В. Болвановская, Н. Д. Дудок // Вестник Ростовского гос. ун-та путей сообщения. — 2015. — № 2. — С. 89—97. УДК: 656.212.5.
Abstract: RU: Выполнены исследования проблемы выбора режимов интервального регулирования скорости скатывания отцепов на сортировочных горках в стохастических условиях. Предложен усовершенствованный критерий для оценки качества режимов интервального торможения за счет использования информации о временах входа и выхода отцепов на участки маршрута скатывания. Применение усовершенствованного метода обеспечивает уменьшение риска неразделений отцепов в группах с неблагоприятным сочетанием приблизительно в 3,6 раза.
UK: Виконано дослідження проблеми вибору режимів інтервального регулювання швидкості скочування відчепів на сортувальних гірках в стохастичних умовах. Запропоновано вдосконалений критерій для оцінки якості режимів інтервального гальмування за рахунок використання інформації про часи входу і виходу відчепів на ділянки маршруту скочування. Застосування удосконаленого методу забезпечує зменшення ризику нерозділення відчепів у групах з несприятливим поєднанням приблизно в 3,6 рази.
EN: The studies of the problem of the choice of modes of interval speed control rolling cut on humps in stochastic environments are done. The improved criterion for assessing the quality of braking during interval by using information about the times of entry and exit sections of the route to cut rolling is offered. The application of the improved method provides a reduction in the risk of undivided cut in groups with unfavorable combination of the order of 3.6 times.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350, Т. Болвановская: ORCID 0000-0001-6462-8524
URI: http://elibrary.ru/item.asp?id=23883981
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4086
ISSN: 0201-727X
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozachenko.pdf572,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.