Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3703
Title: Современное развитие проектирования и строительства средне- и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах (HSR) Китая
Other Titles: Сучасний розвиток проектування і будівництва середньо – і великопрогонових мостів на високошвидкісних залізницях (HSR) Китаю
Modern the Development of Design and Construction Medium and Longer Spans of Bridges on the High-Speed Rail (HSR) of China
Authors: Казакевич, Михаил Исаакович
Казакевич, Михайло Ісакович
Kazakevich, Michael I.
Kazakevitch, Michael I.
Keywords: среднепролетные мосты
длиннопролетные мосты
мосты Китая
жесткая рама
гибкая арка
деформация балки
середньопрогонові мости
великопрогонові мости
мости Китаю
жорстка рама
гнучка арка
деформація балки
medium spans bridges
longer spans bridges
bridges in China
rigid frame
flexible arch
deformation of the beam
КМТ
Issue Date: 2014
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: Цель. Обзор методов проектирования и строительства железнодорожных мостов средних и больших пролетов на высокоскоростных магистралях Китая. Методика. Для достижения поставленной цели изучен опыт проектирования и строительства средне и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах Китая. Результаты. Анализ традиционных и современных подходов к проектированию мостов на высокоскоростных магистралях железных дорог Китая и разработка современных требований к проектированию таких мостов. Научная новизна. Предлагаются новые, высокоэффективные подходы к разработке проектов железнодорожных мостов на высокоскоростных магистралях. Практическая значимость. Применение полученных результатов к расчетам и проектированию мостов на высокоскоростных магистралях железных дорог Китая.
UK: Мета. Огляд методів проектування і будівництва залізничних мостів середніх і великих прогонів на високошвидкісних магістралях Китаю. Методика. Для досягнення поставленої мети вивчено досвід проектування і будівництва середньо і великопрогонових мостів на високошвидкісних залізницях Китаю. Результати. Аналіз традиційних і сучасних підходів до проектування мостів на високошвидкісних магістралях залізниць Китаю і розробка сучасних вимог до проектування таких мостів. Наукова новизна. Пропонуються нові, високоефективні підходи до розробки проектів залізничних мостів на високошвидкісних магістралях. Практична значимість. Застосування отриманих результатів до розрахунків і проектування мостів на високошвидкісних магістралях залізниць Китаю.
EN: Purpose. Review of methods of design and construction of railway bridges medium and longer spans on highspeed lines in China. Methodology. To achieve this goal studied the experience of the design and construction of medium and longer spans bridges on the high-speed railway in China. Findings. Analysis of traditional and modern approaches to the design of bridges on high-speed highway of railways of China’s and development of modern requirements for the design of such bridges. Originality. Is proposed new, highly effective approach to developing projects of bridges on high-speed railways. Practical value. Application of the results to the calculation and design of bridges on high-speed highways of Railway of China.
Description: Казакевич, М. И. Современное развитие проектирования и строительства средне- и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах (HSR) Китая / М. И. Казакевич // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2014. — Вип. 6. — С. 47—55. — Бібліогр. в кінці ст.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3703
Appears in Collections:Статті КМТ
Випуск 06 (МТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf739,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.