Моделювання прогонових будов мостів за їх фактичними модальними характеристиками

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: В статті розглянуто моделі лінійних динамічних систем, запропоновано методику моделювання таких систем за їх фактичними модальними характеристиками.
RU: Рассмотрены модели линейных динамических систем, предложено методику моделирования таких систем используя их фактические модальные характеристики.
EN: In the article the models of linear dynamic systems are considered, it is offered a technique of modelling of such systems using their actual modal performances.
Description
Keywords
динамічні випробування, власна частота, розрахункова модель, ідентифікація, динамические испытания, собственная частота, расчетная модель, идентификация, dynamic tests, natural frequency, computational model, identification, КМТ
Citation
Редченко, В. П. Моделювання прогонових будов мостів за їх фактичними модальними характеристиками / В. П. Редченко, В. М. Косяк // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2012. – Вип. 3. – С. 158–162. – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15802/bttrp2012/26510.