Підвищення конкурентоспроможності залізниць за рахунок використання бімодальних технологій перевезень

Abstract
UKR: Наведено характеристику бімодальних технологій для пасажирських та вантажних перевезень. Проаналізовано конструкцію бімодальних транспортних засобів. Особливу увагу приділено технології RailRunner. Визначено хронологію розвитку бімодальних транспортних технологій. Описано доцільність та загальну методику застосування бімодальних технологій для вітчизняної транспортної системи.
RUS: Приведена характеристика бимодальных технологий для пассажирских и грузовых перевозок. Проанализированы конструкции бимодальных транспортных средств. Особое внимание уделено технологии RailRunner. Определена хронология развития бимодальных транспортных технологий. Описаны целесообразность и общая методика применения бимодальных технологий для отечественной транспортной системы.
ENG: Description of the bi-modal transportation technology for switching operations, passenger and cargo transportation presented in the article. Analyzed the design of bimodal vehicles. Particular attention is paid to technology RailRunner. Defined chronology of bimodal transport. Described general method and feasibility of bimodal technology application for national transport system.
Description
С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304; Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; С. Гревцов: ORCID 0000-0003-2925-4293
Keywords
бімодальний рухомий склад, транспортні засоби, інтероперабельні перевезення, інтероперабельність, локомобіль, бимодальный подвижной состав, двухрежимные транспортные средства, интероперабельные перевозки, интероперабельность, локомобиль, bimodal rolling stock, dual-mode vehicles, interoperable transport, interoperability, locomobile, КВВГ, ЛКТІ, КУЕР
Citation
Мямлін, С. Підвищення конкурентоспроможності залізниць за рахунок використання бімодальних технологій перевезень / С. В. Мямлін, Д. М. Козаченко, С. В. Гревцов // Українські залізниці. – 2014. – № 12 (18). – С. 20–23.