До питання нормування статичного навантаження на наплавні мости

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: Мета. Метою даної роботи є дослідження статичної роботи наплавних мостів під реальним навантаженням шляхом розробки методики розрахунків, яка б була підкріплена експериментальними даними. Методика. Для дослідження роботи наплавного мосту під статичним навантаженням з метою його нормування вибрана методика експериментально-теоретичного дослідження. Теоретичні розрахунки виконані по схемі нерозрізної конструкції на пружних опорах (понтонах) або на пружній основі. Результати. На основі аналізу даних розрахунків та випробувань на реальному об’єкті, встановлено, що теоретичні прогини незначно відрізняються від отриманих при випробуваннях. Наукова новизна. У даному випадку дуже важливим є те, що теоретичні дослідження підкріплені масштабним експериментом на реальному об’єкті з реальним навантаженням. Практична значимість. Проведене експериментально-теоретичне дослідження дає змогу користуватись даною методикою розрахунків наплавних мостів і при проектуванні подібних конструкцій отримувати надійні результати.
RUS: Цель. Целью данной работы является исследование статической работы наплавных мостов под реальным нагрузкам путем разработки методики расчетов, которая бы была подтверждена экспериментальными данными. Методика. Для исследования работы наплавного моста под статической нагрузкой с целью его нормирования выбрана методика экспериментально-теоретического исследования. Теоретические расчеты выполнены по схеме разрезной конструкции на упругих опорах (понтонах) или на упругом основании. Результаты. На основе анализа данных расчетов и испытаний на реальном объекте, установлено, что теоретические погибы незначительно отличаются от полученных при испытаниях. Научная новизна. В данном случае очень важным является то, что теоретические исследования подкреплены масштабным экспериментом на реальном объекте с реальной нагрузкой. Практическая значимость. Проведено экспериментально-теоретическое исследование дает возможность пользоваться данной методикой расчетов наплавных мостов и при проектировании.
ENG: Purpose. he aim of this work is to study the static floating bridge work under real stress by developing a method of calculation that there was confirmed by experimental data. Methodology. For the study of the floating bridge under static load with a view to the valuation methodology selected experimental and theoretical study. Theoretical calculations were carried out under the scheme split design on elastic supports ( pontoons ) or on an elastic foundation. Findings. Based on the analysis of these calculations and tests on the real object , found that theoretical died slightly differ from those obtained in the tests. Originality. In this case, it is very important that the theoretical studies supported by large-scale experiment on the real object with the actual load. Practical value. An experimental and theoretical study provides an opportunity to use this technique and calculation of floating bridges in the design.
Description
С. Ключник: ORCID 0000-0001-7771-8377, Ю. Горбатюк: ORCID 0000-0001-8949-864X
Keywords
понтон, наплавні мости, жорсткість, прогин, переміщення, завантаження, наплавные мосты, жесткость, прогиб, перемещение, загружение, pontoon, swimming bridges, inflexibility, bending, moving, load, КМТ
Citation
До питання нормування статичного навантаження на наплавні мости / К. І. Солдатов, Ю. М. Горбатюк, С. В. Ключник, М. К. Журбенко // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2013. – Вип. 4. – С. 89–96. – DOI: 10.15802/bttrp2013/26653.