Зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний лінгвістичний університет
Abstract
UK: В статті розглядається формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів мовного вищого навчального закладу. Проаналізовані та уточнені цілі та зміст навчання діалогічного мовлення майбутніх учителів іноземних мов. Деталізовано компоненти змісту навчання та конкретизовані критерії добору навчальних матеріалів для студентів, які перший рік вивчають англійську як курс другої іноземної мови.
RU: В статье рассматривается формирование англоязычной компетентности в диалогической речи у студентов языкового вуза. Проанализированы и уточнены цели и содержание обучения диалогической речи будущих учителей иностранных языков. Детализированы компоненты содержания обучения и конкретизированы критерии отбора обучающих материалов для студентов, которые первый год изучают английский как курс второго иностранного языка.
EN: The article deals with the developing of English competence in Dialogical Speech of the future teachers of foreign languages. The elements of the competence in English Dialogical Speech have been examined. Educational aims and content of teaching have been specified for a future teacher at the primary grade of university study.
Description
Т. Коробейнікова: ORCID 0000-0001-9218-5409
Keywords
англійська мова, діалог, діалогічне мовлення, зміст навчання, майбутній вчитель, английский язык, диалог, диалогическая речь, содержание обучения, будущий учитель, content of teaching, dialogical speech, dialogue, English, future teacher, КФП
Citation
Коробейнікова, Т. І. Зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів : [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. праць / Київський національний лінгвістичний університет. – К., 2014. – № 49. – С. 70–79.