Повышение энергетической эффективности испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
RUS: Рассмотрены вопросы выбора рационального режима взаимного нагружения тяговых электрических двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта при их испытании на нагрев. Показано, что энергетические затраты на проведение испытаний тяговых двигателей на нагрев могут быть снижены как за счёт повышения энергетической эффективности системы взаимной нагрузки, так и путём оптимизации режима нагружения тяговых электромашин. Предложено проведение испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта при пусковом и пятнадцатиминутном токе нагрузки соответственно. Показано, что проведение испытаний тяговых электрических двигателей на нагрев при токах нагрузки, равных пусковому или пятнадцатиминутному значениям, позволит снизить расходы электроэнергии на испытания на 20-30% и сократить длительность испытаний в три-четыре раза при минимуме приведенной мощности источников питания системы взаимного нагружения.
UKR: Розглянуто питання вибору раціонального режиму взаємного навантаження тягових електричних двигунів електрорухомого складу магістрального і промислового транспорту при їх випробуванні на нагрів. Показано, що енергетичні витрати на проведення випробувань тягових двигунів на нагрів можуть бути понижені як за рахунок підвищення енергетичної ефективності системи взаємного навантаження, так і шляхом оптимізації режиму навантажування тягових електромашин. Запропоноване проведення випробувань на нагрів тягових двигунів електрорухомого складу магістрального і промислового транспорту при пусковому і п'ятнадцятихвилинному струмі навантаження відповідно. Показано, що проведення випробувань тягових електричних двигунів на нагрів при струмах навантаження, рівних пусковому або п'ятнадцятихвилинному значенням, дозволить понизити витрати електроенергії на випробування на 20-30% і скоротити тривалість випробувань в три-чотири рази при мінімумі приведеної потужності джерел живлення системи взаємного навантажування.
ENG: The problems of choice of a rational regime of mutual loading traction electric motors electric rolling trunk and industrial vehicles when testing for heat. It is shown that the energy costs of the tests of traction motors for heating can be reduced both by increasing the energy efficiency of the system of mutual load and by optimizing the loading regime of electric traction. Proposed testing for heat traction motors of electric rolling trunk and industrial vehicles and fifteen minutes at the starting load current, respectively. It is shown that the testing of electric traction motors for heating at load currents equal to the start-up or fifteen-minute values will reduce the cost of electricity to the test by 20-30% and reduce the duration of the test is three to four times with a minimum relative power of power supplies system for the mutual loading.
Description
А. Афанасов: ORCID 0000-0003-4609-2361
Keywords
електрорухомий склад, тяговий двигун, взаємне навантаження, випробування на нагрів, енергетична ефективність, струм навантаження, раціональність, теплові характеристики, электроподвижной состав, тяговый двигатель, взаимное нагружение, испытание на нагрев, энергетическая эффективность, ток нагрузки, рациональность, тепловые характеристики, structure of electric, traction motor, mutual loading test, the heating, energy efficiency, load current, rationality, thermal performance, КЕРС
Citation
Афанасов, A. M. Повышение энергетической эффективности испытаний на нагрев тяговых двигателей электроподвижного состава магистрального и промышленного транспорта / А. М. Афанасов // Електрифікація транспорту. – 2013. – № 5. – С. 13–18. – DOI: 10.15802/etr.v0i5.24301.