Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезнарытный, Артем Михайловичru_RU
dc.contributor.authorБезнаритний, Артем Михайловичuk_UA
dc.contributor.authorBeznarytnyy, Artem M.en
dc.contributor.authorГаврилюк, Владимир Ильичru_RU
dc.contributor.authorГаврилюк, Володимир Іллічuk_UA
dc.contributor.authorGavrilyuk, Vladimir I.en
dc.contributor.authorHavryliuk, Volodymyr I.en
dc.contributor.authorРоманцев, Иван Олеговичru_RU
dc.contributor.authorРоманцев, Іван Олеговичuk_UA
dc.contributor.authorRomantsev, Ivan O.en
dc.contributor.authorЩека, Вадим Игоревичru_RU
dc.contributor.authorЩека, Вадим Ігоровичuk_UA
dc.contributor.authorShcheka, Vadym I.en
dc.date.accessioned2014-12-11T08:48:46Z-
dc.date.available2014-12-11T08:48:46Z-
dc.date.issued2014-12-11-
dc.identifierdoi: 10.15802/stp2014/25778-
dc.identifier.citationИсследования электромагнитной совместимости обратной тяговой сети с устройствами сигнализации, централизации и блокировки / А. М. Безнарытный [и др.] // Наука та прогрес транспорту. – 2014. – № 3 (51). – С. 7–14. – Библиогр. в конце ст. – doi: 10.15802/stp2014/25778.ru_RU
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059-
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/25778/23270-
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/25778-
dc.descriptionА. Безнарытний: ORCID 0000-0003-2545-6621; В. Гаврилюк: ORCID 0000-0001-9954-4478; В. Щека: ORCID 0000-0002-2184-2827-
dc.description.abstractRU: Цель. В работе необходимо выявить характер влияния электроподвижного состава на аппаратуру рельсовых цепей, используемых в устройствах автоблокировки и электрической централизации. Методика. При подготовке работы были проведены экспериментальные исследования в реальных условиях работы рельсовых цепей, во время проведения анализа экспериментальных данных использовалась методика быстрого преобразования Фурье. Результаты. Проведенные исследования дали возможность оценить спектральный состав тягового тока в рельсовой линии при влиянии тягового электроподвижного состава с различными характеристиками тяговых двигателей. Научная новизна. В результате исследований получены характеристики тягового тока в рельсовых линиях, который формируется современным ускоренным тяговым подвижным составом с асинхронными тяговыми двигателями. Показана опасность влияния тягового тока, производимого таким подвижным составом, на работу рельсовых цепей железнодорожной автоматики. Практическая значимость. Экспериментально показано увеличение мешающего влияния обратной тяговой сети на устройства сигнализации и блокировки при внедрении на участке ускоренного движения. Полученные результаты могут быть положены в основу разработки средств защиты рельсовых цепей от мешающего влияния, повышения электромагнитной совместимости тяговой сети со смежными линиями и в разработку систем технической диагностики.ru_RU
dc.description.abstractUK: Мета. У роботі необхідно виявити характер впливу електрорухомого складу на апаратуру рейкових кіл, що використовуються в пристроях автоблокування та електричної централізації. Методика. При підготовці роботи були проведені експериментальні дослідження рейкових кіл, під час проведення аналізу експериментальних даних була використана методика швидкого перетворення Фур’є. Результати. Проведенідослідження надали можливість оцінити спектральний склад струму в рейковій лінії в умовах впливу тягового струму електрорухомого складу з різними характеристиками тягових двигунів. Наукова новизна. У результаті досліджень отримано характеристики тягового струму в рейкових лініях, який формується пришвидшеним тяговим рухомим складом з асинхронними тяговими двигунами. Показано небезпечність впливу тягового струму, що генерується таким рухомим складом, на роботу рейкових кіл залізничної автоматики. Практична значимість. Експериментальним шляхом показано збільшення негативного впливу зворотної тягової мережі на пристрої сигналізації та зв’язку при впровадженні на дільниці пришвидшеного руху. Отримані результати можуть бути покладені в основу розробки засобів захисту рейкових кіл від негативного впливу, підвищення електромагнітної сумісності тягової мережі зі суміжними лініями, а також у розробку систем технічного діагностування.uk_UA
dc.description.abstractEN: Purpose. It is necessary to identify the influence nature of the electric stock on the equipment of rail circuits that is used in automatic blocking devices and electrical centralization. Methodology. During the preparation phase the experimental investigations in real operating conditions of track circuits were conducted. The method of fast Fourier transform was used during the analysis of experimental data. Findings. The conducted research made it possible to evaluate the spectral composition of the traction current in a rail line under the influence of electromotive traction rolling stock with different characteristics of traction motors. Originality. As a result of research the characteristics of traction current, which is formed by modern accelerated traction rolling stock with asynchronous traction motors in rail lines were obtained. The harmful influence of traction current generated by such rolling stock on the operation of rail circuits of railway automatics was presented. Practical value. Experiments show the increase of harmful influence of return traction network on signaling and blocking devices during adoption on accelerated motion section. The obtained results can be used as a basis for development of rail circuits protection from interference, increase of electromagnetic compatibility of traction network with the adjacent lines and the development of technical diagnostics systems.en
dc.language.isoru_RU-
dc.publisherДніпропетровський національний університет задізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectэлектромагнитная совместимостьru_RU
dc.subjectрельсовые цепиru_RU
dc.subjectобратная тяговая сетьru_RU
dc.subjectэлектроподвижной составru_RU
dc.subjectтяговый токru_RU
dc.subjectспектральный состав токаru_RU
dc.subjectмешающее и опасное влиянияru_RU
dc.subjectелектромагнітна сумісністьuk_UA
dc.subjectрейкові колаuk_UA
dc.subjectзворотна тягова мережаuk_UA
dc.subjectелектрорухомий складuk_UA
dc.subjectтяговий струмuk_UA
dc.subjectспектральний склад струмуuk_UA
dc.subjectнегативний і небезпечний впливиuk_UA
dc.subjectelectromagnetic compatibilityen
dc.subjecttrack circuitsen
dc.subjectreturn traction networken
dc.subjectelectric rolling stocken
dc.subjecttraction currenten
dc.subjectspectral structure of currenten
dc.subjectharmful and dangerous influencesen
dc.subjectКАТЗuk_UA
dc.titleИсследование электромагнитной совместимости обратной тяговой сети с устройствами сигнализации, централизации и блокировкиru_RU
dc.title.alternativeДослідження електромагнітної сумісності зворотної тягової мережі з пристроями сигналізації, централізації та блокуванняuk_UA
dc.title.alternativeElectromagnetic Compatibility Research of Return Traction Network With Signaling Devices, Centralization and Blockingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КАТ
№ 3 (51)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf603,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.