Образование: cущее и должное

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
RUS: Нынешний контекст информатизации общества характеризуется возрастанием роли и значимости образовательных технологий. На первый план выходит вопрос о том, каким должен быть процесс образования в ситуации постмодерна и на базе Болонской концепции. Статья содержит сравнительный анализ систем образования Германии, России и Украины.
UKR: В нинішньому контексті інформатизації суспільства зростає роль та значимість освітніх технологій. В центрі уваги знаходиться проблема належного вигляду процесу освіти в ситуації постмодерну та на основі Болонської концепції. Стаття містить порівняльний аналіз систем освіти в Германії, Росії та Україні.
ENG: The current context of information society is characterized by the growing role and importance of educational technology. To the fore the question of what should be a process of education in the postmodern situation and on the basis of the Bologna concept. The article contains a comparative analysis of educational systems of Germany, Russia and Ukraine.
Description
В. Хмель: ORCID 0000-0003-4710-6681
Keywords
образование, Болонский процесс, культура, знание, нравственность, личность, освіта, Болонський процес, культура, знання, моральність, особистість, education, Bologna process, culture, knowledge, morality, personality, КФС
Citation
Хмель, В. В. Образование: сущее и должное / В. В. Хмель // Антропологічні виміри філософських досліджень. – 2012. – Вип. 2. – С. 115–124. – DOI: 10.15802/ampr2012/7828.