Дослідження напружено-деформованого стану обробки перегінного тунелю із урахуванням технологічних процесів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровский національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровск
Abstract
UKR: В статті наведені результати математичного моделювання процесу монтажу збірної оправи при щитовій проходці. Розроблена скінченно-елементна модель перегінного тунелю, в якій можливо відтворити вплив гідравлічних циліндрів щита на оправу та проаналізовано результати моделювання такого випадку.
RUS: В статье приведены результаты математического моделирования процесса монтажа сборной обделки при щитовой проходке. Разработана конечно-элементная модель перегонного тоннеля, в которой возможно отобразить влияние гидравлических цилиндров щита на обделку и проанализированы результаты моделирования такого случая.
ENG: The results of mathematical simulation for process of assembling the sectional casing during heading works are presented in the paper. The finite-element model of wayside is developed, in which it is possible to represent the influence of hydraulic cylinders of a heading machine on the casing and the results of simulation of such a case are analysed.
Description
О. Тютькін: ORCID 0000-0003-4921-4758
Keywords
гідравлічний циліндр, перегінний тунель, щит, гидравлический цилиндр, перегонный тоннель, hydraulic cylinder, wayside, heading machine, КТОФ
Citation
Тютькін, О. Л. Дослідження напружено-деформованого стану обробки перегінного тунелю із урахуванням технологічних процесів / О. Л. Тютькін // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 20. – С. 169–173. – DOI: 10.15802/stp2008/17379.