Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.
RUS: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении.
ENG: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes.
Description
І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; В. Анофриев: ORCID 0000-0002-0622-9231
Keywords
колесо, деформація, температура, деформация, wheel, deformation, temperature, КТМ, КВВГ
Citation
Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, В. С. Крот // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 21. – С. 269–271. – DOI: 10.15802/stp2008/15832.