Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790
Title: Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс
Other Titles: Анализ причин возникновения дефектов на поверхности катания железнодорожных колес
Authors: Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Vakulenko, Ihor O.
Перков, Олег М.
Перков, Олег Н.
Анофриев, Василь Григорович
Анофриев, Василий Григорьевич
Anofriev, Vasiliy G.
Anofryev, Vasyl H.
Крот, В. С.
Keywords: колесо
wheel
деформація
деформация
deformation
температура
temperature
КТМ
КВВГ
Issue Date: 2008
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.
RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении.
EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes.
Description: Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, В. С. Крот // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. — Вип. 21. — С. 269—271. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КВВГ
Статті КТМ
Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdf654,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.