Конструкції мостів для швидкого наведення в екстремальних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Розглянуті основні принципи та методи проектування наплавних мостів. Головна увага приділена гідрологічним аспектам проектування наплавних мостів, як найменш дослідженій області, що має пропуски в нормативній базі. Доведена важливість урахування не тільки максимальних гідрологічних характеристик, але й мінімальних, які представляють один з екстремумів гідрологічному режиму.
RU: Рассмотрены основные принципы и методы проектирования наплавных мостов, как наименее исследованной области, имеющий пробел в нормативной базе. Доказана важность учета не только максимальных гидрологических характеристик, но минимальных, которые представляют один из экстремумов гидрологического режима.
EN: Basic principles and methods of planning of floating bridges are considered. Above all attention is spared to the hydrological aspects of planning of floating bridges, as the area of knowledge that is not explore so much. Importance of account is provided not only maximal hydrological descriptions but also minimum, which represent one features of the hydrological mode.
Description
Ю. Горбатюк: ORCID 0000-0001-8949-864X
Keywords
міст, riдрoлоriчний режим, мост, гидрологический режим, bridge, the hydrological mode, КМТ
Citation
Горбатюк, Ю. М. Конструкції мостів для швидкого наведення в екстремальних умовах / Ю. М. Горбатюк, В. М. Косяк, С. І. Олефіренко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 16. – С. 90–94. – DOI: 10.15802/stp2007/17717.