Розвиток координаційних здібностей студенток спеціальної медичної і основної груп у процесі підвищення їх рухових можливостей

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Abstract
UK: Подано теоретико-методичне обґрунтування й характеристику експериментальної методики, вивчено її вплив на рівень фізичного розвитку, координаційних здібностей, функціональної підготовленості, а також закономірності оволодіння й керування рухами різної координаційної структури студенток спеціальної медичної групи. Наведено порівняльну характеристику рухових можливостей студенток у динаміці педагогічного процесу, диференційованих на групи за нозологіями; визначено критерії підвищення резервних можливостей моторної системи при керуванні рухами різної координаційної структури; розроблено модельні характеристики рухових можливостей студенток спеціальної медичної групи вузі.
RU: Представлено теоретико-методическое обоснование и характеристика экспериментальной методики, изучено ее влияние на уровень физического развития, координационных способностей, функциональной подготовленности, а также закономерности овладения и управление движениями разной координационной структуры студенток специальной медицинской группы. Приведена сравнительная характеристика двигательных возможностей студенток в динамике педагогического процесса, дифференцированных на группы по нозологиями; определены критерии повышения резервных возможностей моторной системы при управлении движениями разной координационной структуры; разработаны модельные характеристики двигательных возможностей студенток специальной медицинской группы в вузе.
EN: Presented theoretical and methodological basis and characteristics of the experimental method to study its effect on the level of physical development, coordination abilities, functional training, as well as patterns of mastery and control of the movements of different coordination structure students special medical group. The comparative characteristics of the motor capabilities of students in the dynamics of the educational process, differentiated into groups according to nosology, the criteria increased reserve capacity motor system in controlling the movements of different coordination structure, designed model characteristics of motor features a special medical students of the university.
Description
Доценко, О. М. Розвиток координаційних здібностей студенток спеціальної медичної і основної груп у процесі підвищення їх рухових можливостей // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. — Київ, 2013. — Вип. 3 (31). — С. 43—50.
Keywords
координаційні здібності, студентки, спеціальна медична група, рухові якості, взаємозв’язки, моделі, координационные способности, специальная медицинская группа, двигательные качества, взаимосвязи, модели, coordination abilities, students, special medical group, movement quality, interconnection model, КФВ
Citation