Експериментальне дослідження впливу довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за першою схемою

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою, на безпеку руху вагонів (за критерієм стійкості колеса від сходу з рейок).
RU: Приведены результаты экспериментального исследования влияния длины прямой вставки между смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схеме, на безопасность движения вагонов (по критерию устойчивости колеса от схода с рельсов).
EN: The results of experimental research of influence of length of a direct insert between adjacent switches, laid according to the first scheme, on the traffic safety of cars (by criterion of the wheel stability against derailment).
Description
О. Шатунов ORCID 0000-0002-1115-0093
Keywords
стрілочний перевід, пряма вставка, вагон, безпека руху, стрелочный перевод, прямая вставка, безопасность движения, switch, direct insert, car, traffic safety, КВВГ, КККГ
Citation
Мойсеєнко, К. В. Експериментальне дослідження впливу довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за першою схемою / К. В. Мойсеєнко, О. В. Шатунов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 40. – С. 102–108. – DOI: 10.15802/stp2012/7017.