Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1431
Title: Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м
Other Titles: Моделирование работы бесстыкового пути в кривых радиусом менее 350 м
Work Simulation of Continuous Welded Rail Into Curves by Ray Less 350m
Authors: Рибкін, Віктор Васильович
Рыбкин, Виктор Васильевич
Rybkin, Viktor V.
Сисин, Микола Петрович
Сысын, Николай Петрович
Sysyn, Mykola P.
Набоченко, Ольга Сергіївна
Набоченко, Ольга Сергеевна
Nabochenko, Olga S.
Keywords: температурний викид безстикової колії
стійкість безстикової колії
шпальний анкер
температурный выброс бесстыкового пути
стойкость бесстыкового пути
шпальный анкер
temperature deflection of jointless track
resistance of jointless track
sleeper anchor
КРС (ЛФ)
КККГ
Issue Date: 2011
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Рибкін, В. В. Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м / В. В. Рибкін, М. П. Сисин, О. С. Набоченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – 2011. – Вип. 36. – С. 111–116. УДК 625.14
Abstract: UK: Виконано теоретичні дослідження по розробці моделі роботи безстикової колії у горизонтальній площині під дією поздовжніх температурних напружень та проведено моделювання процесу викиду безстикової колії у поперечному напрямку. Проведено експериментальні дослідження по визначенню параметрів опору залізобетонної шпали поперечному зсуву. На основі розробленої моделі сформульовано практичний висновок про ефективність підвищення стійкості безстикової колії у кривих із радіусом менше 350 м шляхом застосування шпального анкера.
RU: Выполнены теоретические исследования по разработке модели работы бесстыкового пути в горизонтальной плоскости под действием продольных температурных напряжений и проведено моделирование процесса выброса бесстыкового пути в поперечном направлении. Проведены экспериментальные исследования по определению параметров сопротивления железобетонной шпалы поперечному сдвигу. На основе разработанной модели сделано практический вывод об эффективности повышения устойчивости бесстыкового пути в кривых с радиусом меньше 350 м путем применения шпального анкера.
EN: The method of continuous welded rail (CWR) track calculation is developed in the paper. The method allows carrying out calculations of buckling CWR in curves with radius less than 350 m.
Description: М. Сисин: ORCID 0000-0001-6893-0018; О. Набоченко: ORCID: 0000-0001-6048-2556
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1431
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КККГ
Статті КРС (ЛФ)
Випуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
303rubki.pdf483,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.