Інструментарій антикризового управління туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України,ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава`
Abstract
UKR: В умовах пандемії коронавірусу та відповідних карантинних заходів суб'єкти господарювання у сфері готельноXресторанного бізнесу зазнали значних фінансових втрат, більшість з них не змогли витримати більше року ці обмеження та вимушені бути припинити свою діяльність. Задля подальшої ефективної роботи автори наполягають, що підприємствам готельноXресторанного бізнесу потрібно шукати нові підходи роботи, підвищувати якість послуг із дотриманням підвищених умов безпеки. Задля залучення нових клієнтів автори пропонують активно використовувати систему онбордингу, тобто знайомство потенційного споживача із послугами та стравами, що він може отримати в конкретному готелі чи ресторані. Подібне знайомство автори статті рекомендують організовувати за допомогою сучасних цифрових технологій, розміщуючи великі та цікаві обсяги інформації про заклад у соціальних мережах. Сучасним закладам готельно-ресторанного бізнесу потрібно орієнтуватися на сучасних потенційних гостейXмілленіалів, тобто людей нового покоління, що не уявляють життя без гаджетів. Основні принципи та засади онбордингу, на думку авторів, можуть бути корисні не тільки для приваблення нових та вже існуючих клієнтів закладу, а також для формування сильної команди професіоналів. Відповідне навчання та підтримку потрібно організувати як для новачків, так і для досвідчених фахівців закладу. Автори запропонували удосконалені дієві напрями та методи антикризового управління туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в умовах обмежувальних карантинних заходів. Автори наполягають, що посада антикризового менеджера або навіть антикризового відділу повинна бути на кожному підприємстві задля розробки ефективної Антикризової програми підприємства не тільки в кризовий період, а й в докризовий та посткризовий. Для оптимального режиму роботи підприємств туристичної та готельноXресторанної сфери автори виокремили такі першочергові завдання: удосконалення управління персоналом, ефективне управління якістю та антикризовий менеджмент туристичної та готельно-ресторанної галузі.
ENG: In the context of the coronavirus pandemic and the relevant quarantine measures, businesses in the hotel and restaurant business have suffered significant financial losses, most of which have not been able to withstand these restrictions for more than a year and have been forced to cease operations. For further effective work, the authors insist that the hotel and restaurant business needs to look for new approaches to work, improve the quality of services in compliance with increased safety conditions. In order to attract new customers, the authors propose to actively use the onboarding system, ie, acquaintance of a potential consumer with the services and dishes that he can get in a particular hotel or restaurant. The authors of the article recommend organizing such an acquaintance with the help of modern digital technologies, posting large and interesting amounts of information about the institution on social networks. Modern hotel and restaurant businesses need to focus on modern potential millennial guests, that is, people of the new generation who can not imagine life without gadgets. The basic principles and principles of onboarding, according to the authors, can be useful not only to attract new and existing customers of the institution, but also to form a strong team of professionals. Appropriate training and support should be organized for both beginners and experienced professionals. The authors proposed improved effective directions and methods of antiXcrisis management of tourism and hotel and restaurant business in the conditions of restrictive quarantine measures. The authors insist that the position of antiXcrisis manager or even antiXcrisis department should be in every company to develop an effective anti-crisis program of the company not only in the crisis period, but also in precrisis and post-crisis. For the optimal mode of operation of tourism and hotel and restaurant enterprises, the authors identified the following priorities: improving personnel management, effective quality management and crisis management of the tourism and hotel and restaurant industry.
Description
О. Гненний: ORCID 0000-0002-2944-5105; Т. Чаркіна: ORCID 0000-0001-6202-0910; Т. Полішко: ORCID 0000-0001-5773-4927; Г. Гребенюк: ORCID: 0000-0002-2807-0268; О. Пікуліна: ORCID ID: 0000-0003-4803-427X
Keywords
туристичний бізнес, готельно-ресторанна справа, онбординг, антикризовий менеджмент, ведення бізнесу в умовах карантинних заходів, tourism business, hotel and restaurant business, onboarding, anti-crisis management, doing business in quarantine measures, КЕМ
Citation
Гненний О. М., Чаркіна Т. Ю., Полішко Т. В., Гребенюк Г. М., Пікуліна О. В. Інструментарій антикризового управління туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та держава. 2021. № 4. С. 18–22. DOI: 10.32702/2306 6806.2021.4.18.