Ресорний комплект вантажного вагонного візка

Abstract
UK: Ресорний комплект вантажного вагонного візка містить дві підклинові пружини і пружини під надресорною балкою, клинові гасителі коливань. Клини гасителів виконані трьохелементними (Т-клини), кожний з яких має корпус, пружну вставку з білінійною жорсткістю і зносостійкий башмак. Розміри клина вибрані такими, що в порожньому стані вагона площини опору Т-клинів на підклинові пружини розташовані нижче аналогічної площини надресорної балки.
RU: Рессорный комплект грузовой вагонной тележки содержит две подклиновые пружины и пружины под надрессорной балкой, клиновые гасители колебаний. Клинья гасителей выполнены трехэлементными (Т-клинья), каждый из них имеет корпус, упругую вставку с билинейной жесткостью и износостойкий башмак. Размеры клина выбраны таким образом, что в порожнем состоянии вагона плоскости опоры Т-клиньев пружины расположены ниже аналогичной плоскости надрессорной балки.
EN: Spring set of cargo car bogie contains two sub-wedge springs and the springs under truck beam, the wedge oscillation suppressors. The wedges of suppressors are tri-element (T-wedges), each of them has a housing, elastic insert with bilinear hardness and a wear-resistant shoe. The dimensions of wedge are selected in such a manner that in the empty state of railroad car the planes of the support of T- wedges of spring are located below similar plane of truck beam.
Description
О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; О. Рейдемейстер: ORCID 0000-0001-7490-7180; А. Мищенко:ORCID 0000-0002-5543-8435
Keywords
МПК B61F 5/02, залізничний транспорт, рухомий склад, порожні вантажні вагони, якість ходу, патент, КВВГ, КУПББМ
Citation
Ресорний комплект вантажного вагонного візка: пат. 10338 Україна: МПК B61F 5/02. № u200503559; заявл. 15.04.2005; опубл. 15.11.2005, Бюл. № 11. 3 с.