Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1272
Title: Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках
Other Titles: Продолжительность осаживания вагонов и их повреждения при сортировке на горах
Duration of Reining in of Carriages and their Damage at Sorting on Humps
Authors: Журавель, Вячеслав Вікторович
Журавель, Вячеслав Викторович
Zhyravel, Vyacheslav V.
Яновський, Петро Олександрович
Яновский, Петр Александрович
Yanovskiy, Peter A.
Keywords: залізничний транспорт
сортувальна гірка
розформування составів
тривалість осаджування
швидкість зіткнення
пошкодження вагонів
похибка гальмування відчепів
регресійна модель
железнодорожный транспорт
сортировочная горка
расформирование составов
продолжительность осаживания
скорость соударения
повреждение вагонов
погрешность торможения отцепов
регрессионная модель
railway transport
sorting hump
breaking up of trains
duration of reining in
speed of collision
damage of carriages
inaccuracy of retarding of cuts
regressive model
КСВ
Issue Date: 2012
Publisher: Залізничний транспорт України
Citation: Журавель, В. В. Тривалість осаджування вагонів та їх пошкодження під час сортування на гірках / В. В. Журавель, П. О. Яновський // Залізничний транспорт України: наук. - практ. журнал. – 2012. - № 2. – С. 32-36. УДК 656.212.5.073
Abstract: UK: Наведено результати досліджень, які дозволили встановити регресійні моделі для визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один вагон і можливої кількості пошкоджених вагонів на 1000 перероблених на сортувальній гірці у залежності від похибки гальмування відчепів та ухилу сортувальних колій з урахуванням параметрів вагонопотоку, що переробляється.
RU: Приведены результаты исследований, которые позволили установить регрессионные модели для определения средней продолжительности осаживания в расчете на один вагон и возможного количества поврежденных вагонов на 1000 переработанных на сортировочной горке в зависимости от погрешности торможения отцепов и уклона сортировочных путей с учетом параметров перерабатываемого вагонопотока.
EN: Results are resulted of researches, which allowed to set regressive models for the decision of mean time of reining in calculating on one carriage and possible quantity of the damaged carriages on 1000 processed on the sorting hump depending on the error of braking of cuts and slope of sorting paths taking into account the parameters of processed carriages.
Description: В. Журавель: ORCID 0000-0001-7338-4584
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1272
Appears in Collections:Статті КТВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhyrave.pdf427,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.