Аналіз та оцінювання конкурентоспроможності авіаційного підприємства в умовах турбулентності зовнішнього середовища

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UK: Метою статті є оцінювання конкурентоспроможності продукції та визначення конкурентних переваг авіаційного виробничого підприємства в умовах мінливого зовнішнього середовища. Методика. Для вирішення даної наукової проблематики використано: структурний метод; порівняльний аналіз; абстрактно-логічне узагальнення. Результати. Здійснено оцінювання конкурентоспроможності виробничої продукції та продуктового портфелю авіаційного виробничого підприємства, а також виявлені конкурентні переваги. Наукова новизна. Проведено аналіз та оцінювання конкурентоспроможності продукції авіаційного виробничого підприємства та його продуктового портфелю, визначено основні конкурентні переваги підприємства з врахуванням умов турбулентного зовнішнього середовища. Практична значимість. Визначені основні конкурентні переваги авіаційного підприємства з метою формування напрямів стратегії розвитку галузі та країни в у глобальному просторі.
RU: Целью статьи является оценка конкурентоспособности продукции и определение конкурентных преимуществ авиационного производственного предприятия в условиях изменчивой внешней среды. Методика. Для решения данной научной проблематики использованы: структурный метод; сравнительный анализ; абстрактно-логическое обобщение. Результаты. Осуществлена оценка конкурентоспособности производственной продукции и продуктового портфеля авиационного предприятия, а также выявлены конкурентные преимущества Научная новизна. Проведен анализ и оценка конкурентоспособности продукции авиационного производственного предприятия и его продуктового портфеля, определены основные конкурентные преимущества предприятия с учетом условий турбулентного внешней среды. Практическая значимость. Определены основные конкурентные преимущества авиационного предприятия с целью формирования направлений стратегии развития отрасли и страны в глобальном пространстве.
EN: Goal. The purpose of the article is to assess the competitiveness of products and determine the competitive advantages of the aviation manufacturing enterprise in a changing environment. Method. To solve this scientific problem used: structural method; comparative analysis; abstract-logical generalization. The results. An assessment of the competitiveness of production products and product portfolio of the aviation enterprise, as well as the competitive advantages. Scientific novelty. The analysis and assessment of the competitiveness of the products of the aviation production enterprise and its product portfolio are carried out, the main competitive advantages of the enterprise are determined taking into account the conditions of turbulent external environment. Practical significance. The main competitive advantages of the aviation enterprise for the purpose of formation of directions of strategy of development of branch and the country in global space are defined.
Description
І. Рекун: ORCID 0000-0002-3536-7369
Keywords
стратегія, авіаційне підприємство, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, ринок, галузь, стратегия, ассоциация, конкурентные преимущества, конкурентоспособность, рынок, отрасль, strategy, association, competitive advantages, competitiveness, the market, industry, КФЕБ
Citation
Рекун І. І., Трубай Ю. С. Аналіз та оцінювання конкурентоспроможності авіаційного підприємства в умовах турбулентності зовнішнього середовища. Review of Transport Economics and Management. 2020. Вип. 3 (19). С. 120–125. DOI: 10.15802/rtem.v0i3(19).209834.