Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловкова, Людмила Степанівнаuk_UA
dc.contributor.authorБайгушев, Володимир Володимировичuk_UA
dc.date.accessioned2020-11-20T07:35:11Z-
dc.date.available2020-11-20T07:35:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.15802/rtem.v0i3(19).209833-
dc.identifier.citationГоловкова Л. С., Байгушев В. В. Стратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів України. Review of Transport Economics and Management. 2020. Вип. 3 (19). С. 109–119. DOI: 10.15802/rtem.v0i3(19).20983.uk_UA
dc.identifier.issn2664-1259 (Print)-
dc.identifier.issn2664-3871 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12331-
dc.identifier.urihttp://pte.diit.edu.ua/article/view/209833/214253-
dc.identifier.urihttp://pte.diit.edu.ua/article/view/209833-
dc.descriptionЛ. Головкова: ORCID 0000-0003-4897-5539uk_UA
dc.description.abstractUK: Мета. Виконати дослідження стан національного ринку продажів легкових автомобілів України та обґрунтувати стратегію розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Методика. Для досліджень використані методи статистичної обробки даних, загальна теорія систем і системний аналіз. Результати. Визначено, що за період 2008-2019 рр. обсяги продажів легкових автомобілів в Україні має принципові ознаки невизначеності та запропонована Стратегія сталого конкурентоспроможного розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Наукова новизна. Розроблено та визначено кількісні оцінки показників стану невизначеності обсягів продажів і купівельних уподобань національного ринку легкових автомобілів України. Практична значимість. Визначено основні вимоги та заходи стратегії розвитку асоціації "Укравтопром" до 2023 року.uk_UA
dc.description.abstractRU: Цель. Выполнить исследование состояние национального рынка продаж легковых автомобилей Украины и обосновать стратегию развития производителей, экспортёров и импортёров ассоциации "Укравтопром" до 2023 года. Методика. Для исследований использованы методы статистической обработки данных, Общая теория систем и системный анализ. Результаты. Определено, что за период 2008-2019 гг. объёмы продаж легковых автомобилей в Украине имеет принципиальные признаки неопределённости и предложена Стратегия устойчивого конкурентоспособного развития производителей, экспортёров и импортёров ассоциации "Укравтопром" до 2023 года. Научная новизна. Разработаны и определены количественные оценки показателей состояния неопределённости объёмов продаж и покупательских предпочтений национального рынка легковых автомобилей Украины. Практическая значимость. Определены основные требования и меры стратегии развития ассоциации "Укравтопром" до 2023 года.ru_RU
dc.description.abstractEN: Goal. Perform a study of the state of the national market of passenger car sales in Ukraine and justify the development strategy of manufacturers, exporters and importers of the Association "Ukravtoprom" until 2023. Method. Methods of statistical data processing, General system theory and system analysis were used for research. Results. It is determined that for the period 2008-2019 the volume of sales of passenger cars in Ukraine has fundamental signs of uncertainty and a Strategy for sustainable competitive development of manufacturers, exporters and importers of the Association "Ukravtoprom" until 2023 is proposed. Scientific novelty. Quantitative estimates of indicators of the state of uncertainty of sales volumes and consumer preferences of the national passenger car market of Ukraine were developed and determined. Practical significance. The main requirements and measures of the development strategy of the Association "Ukravtoprom" until 2023 are defined.en
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherДніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпроuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectасоціаціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectгалузьuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectстратегияru_RU
dc.subjectассоциацияru_RU
dc.subjectконкурентные преимуществаru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectрынокru_RU
dc.subjectотрасльru_RU
dc.subjectнеопределённостьru_RU
dc.subjectstrategyen
dc.subjectAssociationen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmarketen
dc.subjectindustryen
dc.subjectuncertaintyen
dc.subjectКФЕБuk_UA
dc.titleСтратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів Україниuk_UA
dc.title.alternativeСтратегическое развитие ассоциации "Укравтопром" В условиях неопределенности рынка легковых автомобилей Украиныru_RU
dc.title.alternativeStrategic Development of the "Ukravtoprom" Association in the Conditions of Uncertainty of the Passenger Cars Market of Ukraineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КФЕБ
Випуск 3 (19) (RTEM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golovkova.pdf687,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.