Стратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UKR: Мета. Виконати дослідження стан національного ринку продажів легкових автомобілів України та обґрунтувати стратегію розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Методика. Для досліджень використані методи статистичної обробки даних, загальна теорія систем і системний аналіз. Результати. Визначено, що за період 2008-2019 рр. обсяги продажів легкових автомобілів в Україні має принципові ознаки невизначеності та запропонована Стратегія сталого конкурентоспроможного розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Наукова новизна. Розроблено та визначено кількісні оцінки показників стану невизначеності обсягів продажів і купівельних уподобань національного ринку легкових автомобілів України. Практична значимість. Визначено основні вимоги та заходи стратегії розвитку асоціації "Укравтопром" до 2023 року.
RUS: Цель. Выполнить исследование состояние национального рынка продаж легковых автомобилей Украины и обосновать стратегию развития производителей, экспортёров и импортёров ассоциации "Укравтопром" до 2023 года. Методика. Для исследований использованы методы статистической обработки данных, Общая теория систем и системный анализ. Результаты. Определено, что за период 2008-2019 гг. объёмы продаж легковых автомобилей в Украине имеет принципиальные признаки неопределённости и предложена Стратегия устойчивого конкурентоспособного развития производителей, экспортёров и импортёров ассоциации "Укравтопром" до 2023 года. Научная новизна. Разработаны и определены количественные оценки показателей состояния неопределённости объёмов продаж и покупательских предпочтений национального рынка легковых автомобилей Украины. Практическая значимость. Определены основные требования и меры стратегии развития ассоциации "Укравтопром" до 2023 года.
ENG: Goal. Perform a study of the state of the national market of passenger car sales in Ukraine and justify the development strategy of manufacturers, exporters and importers of the Association "Ukravtoprom" until 2023. Method. Methods of statistical data processing, General system theory and system analysis were used for research. Results. It is determined that for the period 2008-2019 the volume of sales of passenger cars in Ukraine has fundamental signs of uncertainty and a Strategy for sustainable competitive development of manufacturers, exporters and importers of the Association "Ukravtoprom" until 2023 is proposed. Scientific novelty. Quantitative estimates of indicators of the state of uncertainty of sales volumes and consumer preferences of the national passenger car market of Ukraine were developed and determined. Practical significance. The main requirements and measures of the development strategy of the Association "Ukravtoprom" until 2023 are defined.
Description
Л. Головкова: ORCID: 0000-0001-5473-6644; В. Байгушев: ORCID 0000-0002-1582-2723
Keywords
стратегія, асоціація, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, ринок, галузь, невизначеність, стратегия, ассоциация, конкурентные преимущества, конкурентоспособность, рынок, отрасль, неопределённость, strategy, Association, competitive advantages, competitiveness, market, industry, uncertainty, КФЕБ
Citation
Головкова Л. С., Байгушев В. В. Стратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів України. Review of Transport Economics and Management. 2020. Вип. 3 (19). С. 109–119. DOI: 10.15802/rtem.v0i3(19).20983.