Системный подход и системный анализ в маркетинго-логистическом менеджменте транспортных систем

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Днепровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепр
Abstract
RU: Цель. С целью стабилизации и развития экономики предложено перейти на системный подход к использованию в менеджменте комплекса инструментов маркетинга и логистики – на маркетинго-логистический менеджмент. Уточнены понятия: системный подход, системный анализ и маркетинго-логистический менеджмент. Методика: Для решения проблем проаналированы публикации отечественных и иностранных ученых, предложены рекомендации, которые могут использовать менеджеры и ученые в их решении при применении в маркетинго-логистическом менеджменте. Результаты: В статье исследованы сущность, системности, системного подхода и системного анализа и понятия «система», которые могут использоваться для совершенствования менеджмента в отраслях и их субъектах хозяйствования. Научная новизна: Обоснована актуальность перехода на современный маркетинго-логистический менеджмент. Использование его учеными и менеджерами-руководителями позволить им решать экономические проблемы наиболее эффективным способом. Практическая значимость: Результаты исследования могут использоваться в работе институций, в которых разрабатываются методология совершенствования менеджмента.
UK: Мета. З метою стабілізації та розвитку економіки запропоновано перейти на системний підхід до використання в менеджменті комплексу інструментів маркетингу і логістики - на маркетинго-логістичний менеджмент. Уточнено поняття: системний підхід, системний аналіз і маркетинго-логістичний менеджмент. Методика: Для вирішення проблем проаналіровани публікації вітчизняних і іноземних вчених, запропоновані рекомендації, які можуть використовувати менеджери та науковці в їх вирішенні при застосуванні в маркетингових-логістичному менеджменті. Результати: В статті досліджено сутність, системності, системного підходу та системного аналізу і поняття «система», які можуть використовуватися для здійснений-вання менеджменту в галузях і їх суб'єктах господарювання. Наукова новизна: Обґрунтовано актуальність переходу на сучасний маркетинго-логістичний менеджмент. Використання його вченими і менеджерами-керівниками дозволити їм вирішувати економічні проблеми найбільш ефективним способом. Практична значимість: Результати дослідження можуть використовуватися в роботі інституцій, в яких розробляються методологія вдосконалення менеджменту.
EN: Purpose. In order to stabilize and develop the economy, it was proposed to switch to a systematic approach to the use of a set of marketing and logistics tools in management - to marketing and logistics management. Clarified concepts: systems approach, systems analysis and marketing and logistics management. Methodology: To solve the problems, publications of domestic and foreign scientists were analyzed, recommendations were proposed that managers and scientists can use in their solution when applied in marketing and logistics management. Results: The article examines the essence, consistency, systems approach and system analysis and the concept of "system", which can be used to improve management in industries and their business entities. Scientific novelty: The urgency of the transition to modern marketing and logistics management has been substantiated. Scientists and executive managers use it to enable them to solve economic problems in the most efficient way. Practical relevance: The research results can be used in the work of institutions that develop a methodology for improving management.
Description
Keywords
маркетинг, менеджмент, логистика, система, системный подход и системный анализ, логістика, системний підхід і системний аналіз, marketing, management, logistics, system, systems approach and systems analysis, КФЕБ
Citation
Аксенов И. М. Системный подход и системный анализ в маркетинго-логистическом менеджменте транспортных систем. Review of Transport Economics and Management. 2020. Вип. 3 (19). С. 87–98. DOI: 10.15802/rtem.v0i3(19).209741.